Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jeg har lastet ned oppsettene fra chess sine sider og det ser ut til å fungere. Det eneste problemet er at MMS'ene ikke kommer frem. Det står at de blir sendt osv., men etter det skjer det ikke så mye mer. GPRS og alt annet tull fungerer visst helt fint. Er det vanlig med en uke lag på slikt eller noe? Edit: Har Chess Connect abo. om noen lurte. Endret 29. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Last ned telenors oppsett.... It works Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ser ikke sånn ut... Men det er ikke noe mer jeg trenger å gjøre enn å laste ned oppsett er det vel? Lenke til kommentar
moboy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Høres ut som et typisk problem. Du har sansynligvis lastet ned flere oppsett til telefonen din. (Har hatt dette problemet selv) Slett alle oppsettene dine, WAP og MMS. Deretter laster du ned kun og bare ett oppsett. Sjekk at du kan sende MMS før du laster ned oppsett for WAP. Når du gjør det, velger du lagre som ny profil. Da burde det fungere. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ah. Tusen takk. Fungerte nå, når jeg lastet ned MMS oppsett før WAP-oppsett. Gjorde det motsatt først jeg... Takker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå