Newt32 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Der kan jeg bli liggende i 30min eller mer alt avhengig av hva jeg skal. Synes de ordene var litt vanskelig å få inn.......... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Der kan jeg bli liggende i 30min eller mer alt avhengig av hva jeg skal. Synes de ordene var litt vanskelig å få inn.......... Dårlig formulert bare.. Pleier sette av minst 30min til badegulvet etter jeg har dusjet og om jeg ikke skal noe spesielt blir jeg gjerne liggende lengre.. ble det mer forståelig nå? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 På søndagsmorgenene når fyllesyken tuner inn for fullt kan jeg godt bli liggende der ett par timer. Anbefales å prøve ut, om man kun hører på lyden av vannet som renner blir alle problemer borte. Herlig avkobling fra resten av verden! Hmm, sikker på at du ikke ble voldtatt på den festen? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dusjer i 5-10 min 2 ganger om dagen. Lenke til kommentar
kag Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg bruker som regel opp varmtvannstanken. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sparer sinnnsykt mye penger på å bruke kort tid i dusjen. varmtvanns oppvarming koster flesk.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Janivars: Watch me care Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Janivars: Watch me care er det jeg som er dårlig i engelsk eller ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 På søndagsmorgenene når fyllesyken tuner inn for fullt kan jeg godt bli liggende der ett par timer. Anbefales å prøve ut, om man kun hører på lyden av vannet som renner blir alle problemer borte. Herlig avkobling fra resten av verden! Hmm, sikker på at du ikke ble voldtatt på den festen? Om man feks har mye lekser å tenke på, eller arbeid oppover ørene, har kranglet med kjæresten eller hva som helst. Alt blir visket bort når en legger seg ned på badegulvet og kun hører på lyden av dusjen som står på. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 På søndagsmorgenene når fyllesyken tuner inn for fullt kan jeg godt bli liggende der ett par timer. Anbefales å prøve ut, om man kun hører på lyden av vannet som renner blir alle problemer borte. Herlig avkobling fra resten av verden! Hmm, sikker på at du ikke ble voldtatt på den festen? Om man feks har mye lekser å tenke på, eller arbeid oppover ørene, har kranglet med kjæresten eller hva som helst. Alt blir visket bort når en legger seg ned på badegulvet og kun hører på lyden av dusjen som står på. Hmm, kunne spart noen kroner dersom du hadde funnet et lydklipp av rennende vann istedenfor Legg deg på gulvet med øretelefoner og sett winamp på repeat. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 2-3 minutter, tenker jeg Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 2,6,7 har klart å tømme de største tankene jeg har kommet over. gleder meg til neste utfordring.... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) 2 og 4 her og.Må vaske skikkelig mellom tærne og under armene.Hvis jeg wanker så bruker jeg laang tid. Word! Endret 30. august 2004 av sk1rty Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 2 og 4 her og.Må vaske skikkelig mellom tærne og under armene.Hvis jeg wanker så bruker jeg laang tid. Word! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dusjer på kvelden da har jeg god tid, og den bruker jeg. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bruker circa en time i dusjen, første 40-55 min bruker jeg på å lene meg mot veggen å sove på. Da jeg plutselig sklir og slår huet i veggen eller golvet (varierer) ser jeg hvor mange klokka er og får det meget travelt med å vaske//pusse tenna//wanke før jeg må på jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå