jalleks Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har K700 og er utrolig fornøyd egentlig Men den har noen bittesmå mangler da. -Litt bedre batteritid -Minnekort -Megapixel kamera hadde ikke gjort noe -Symbian kanskje, ikke nødvendigvis egentlig Ellers synes jeg den har det meste. EDGE er ikke nødvendig synes jeg ettersom det ikke virker her i landet enda uansett Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg savner TV tuner på min mobil.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Savner:1. Bedre kalender. 2. Mer avansert filutforsker. 3. Mulighet for å zoome på bilder man har tatt. Da burde du kjøpe S65... For at min CX65 skulle konverteres til en drømmetelefon, måtte den få følgende: - Symbian - Radio og Mp3 - Minnekort - Megapixel ingen hindring... - Mer brukanes videofunksjon - Bluetooth - Bedre Javaytelse + 3D og BT multiplayer Ellers godt fornøyd. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Megapiksel på min P900, ellers har jeg alt jeg trenger og en hel del mer. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 For at min CX65 skulle konverteres til en drømmetelefon, måtte den få følgende: (Kopiert av "Tjohei") - Høyere skjerm oppløsning (kanskje 220 x 176 men helst 320 x 240) - Radio Ellers er S65 den beste telefonen jeg har hatt! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har T630 og savner bare mer minne, skulle vært minst 3MB++. Skjønner ikke hvorfor SE ikke lagde mer minne på T630 enn på forgjengeren sin. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Siemens m65: -Megapixel -minne -mp3(stereo) -radio -raskere -litt mere sammensatt, hvis du skjønner... tror det var alt men ellers kjempe fin telefon! Endret 30. august 2004 av jorg Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Har K700i som hovedtelefon nå. Savner: 1. Bedre kalender. 2. Mer avansert filutforsker. 3. Mulighet for å zoome på bilder man har tatt. 4. Estimert standby-tid igjen i infoen man får ved å trykke på volumknappene. Ellers, brillefin mobil. Eg likte dette svaret! Estimert standby-tid Dette med estimert standby-tid er ting som ein del lommedatamaskiner har i sin programvare. Det burde enkelt kunne byggast inn i neste versjon av telefon-OS'et! Zoom i bilder Zooming i bilder er ting eg kan på min n6230, så kvifor "mangler" K700 dette? (Ta bilde og få opp førehandsvising. Velg mellom Slett, Tilbake (bilde blir lagra og du går tilbake til "ta bilde") og Valg. På Valg er det mogeleg å ta Zoom, Sned, Endre navn, Åpne Galleri, Anngi kontrast, Som bakgr.bilde og Detaljer. Filutveksler Filutforsker, ja.. Også ein OS-ting. Kva med filutveksler? Med støtte for BT, WLAN og HSCSD/EDGE som bærer. Ganske praktisk å "bla i" andre sine musikksamlingar når du sitter på bussen, f.eks. Eller du kan råna ned i råne-strøket der det garantert er folk med "siste nye" og som deler sine siste filer over mobile-P2P! Kalendar Har du sett at Hotmail har fått ganske bra kalendar etter kvart? Dette må standardiserast, så ein gruppeavtale kan gå rett inn i kalendaren på kva telefon som helst. Andre ting Alle vil jo ha stor skjerm, mykje batteri, fullt tastatur som ikkje tar plass, stor lagerplass og kamera som overgår alt. Kva meir små og finurlige ting er det produsentane har gløymt? Dei tinga som ikkje er åpenbare og innlysande... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har en k700 og er veldig fornøyd. de eneste manglene er - Det går ikke å spole på filmvisning -Zoomet på bilder som er tatt -Det går ikke an å bytte "status" på nummeren f.eks Ola normann er lagret med mobilnummeret som hjemmenummer dette går ikke an å endre uten å slette nummeret og legge det inn på nytt Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Estimert standby-tid Dette med estimert standby-tid er ting som ein del lommedatamaskiner har i sin programvare. Det burde enkelt kunne byggast inn i neste versjon av telefon-OS'et! hva er estimert standby tid?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Et overslag over hvor lang tid telefonen kan være påslått. Ericsson-telefoner har hatt denne funksjonen opp og frem til T68, så vidt jeg vet. Etter det har jeg ikke sett den. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har SE k700i. Jeg savner: - Minnekort - "smart" telefonliste, som Nokia telefonene har. - Bedre batteri Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 På kva måte har Nokia "smart" telefonliste? Eg testa eit navigasjonssystem i bil, her om dagen. Der kunne du skriva delar av destinasjonen (det har berre noko for seg å søka etter destinasjonar som navigasjonssystemet faktisk kjenner), og då "forsvann" bokstavar som ville gitt umogeleg stadnamn. Skreiv du f.eks. EI ..så forsvann "i" som neste mogelege bokstav, fordi det ikkje finnes nokon stadnamn på EII i systemet. Til slutt blei det veldig få bokstavar igjen å velga blandt, og så spratt rett namn fram. Kjapt og greit. Kanskje noko for oppslag/søk i telefonen? o Eg saknar søk i kontaklista! Har eg lagra kontakten Fred Olsen, så kjem eg ingen veg om eg søker på Olsen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Et overslag over hvor lang tid telefonen kan være påslått. Ericsson-telefoner har hatt denne funksjonen opp og frem til T68, så vidt jeg vet. Etter det har jeg ikke sett den. Skulle bare slenge med at SE T600 også hadde funksjonen. Om den var politelig etter et år med bruk, er en annen sak Lenke til kommentar
qystein Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 En perfekt telefon ville man fått om man hadde: - Tatt en S65 - Putta den inne coveret på en M65 - Lagt inn MP3 spiller, evt radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå