Skurupu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Emne tittel sier vell det meste. Grunnen til den nøyaktige prisen er at jeg skal bestilt andre ting derfra. Og 605kr er nøyaktig det jeg mangler på 3 tusenlapper. Dessuten er 605kr en akseptabel pris og betale synes jeg. Jeg legger større vekt på musen enn tatstaturet. Jeg trenger ikke noe "supermus", det viktigste er at den ligger godt i hånden, og er nogenlunde nøyaktig. Legg gjerne med en god musematte, hvis dere får råd til det. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Denne, denne og denne. EDIT: Tilsammen 562,95,- Endret 29. august 2004 av J0ppe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg sa at jeg la større vekt på musen enn tastaturet, men det betyr ikke at jeg driter i hvordan tastatur det er. Det der så jo rett og slett ubehagelig ut å skrive på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg tenkte litt på denne og denne. Men er det noen som veit hvordan tastaturet ser ut? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Takker, trur jeg kjøper det jeg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøp DiNovo :!: Håper det var ironi. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg tenkte litt på denne og denne. Men er det noen som veit hvordan tastaturet ser ut? Jepp, så bra ut det der. Sitter selv med MX510 og Logitech UltraX tastatur (UltraX selges ikke på komplett da) Anbefaler i hvert fall MX510, tastaturet vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg tenkte litt på denne og denne. Men er det noen som veit hvordan tastaturet ser ut? Nix! Men jeg vet at du blir fornøyd hvis du kjøper dette. (Forutsatt at du ikke må ha et slikt ekkelt media-tastatur og liker at det klikker litt når du trykker, slik at du vet at knappene reagerer slik de skal...) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Skal man ha det optimale innen tastatur, er selvfølgelig dette det man kjøper. Ingen over, ingen ved siden, mange Logitech-tastatur under. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Så digg ut det der, men det er i en prisklasse litt høyere enn det mitt behov er. Endret 30. august 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Logitech MX510 Optical Mouse USB & PS-2, Retail Logitech Media Keyboard Sort PS/2, Retail Totalt: 560.01 + frakt fra Komplett.no Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Nøyaktig det jeg selv plukka ut. Jeg har forresten bestilt allerede, så dere trenger ikke gi med tips lengere. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå