Gå til innhold

Bra kamskjell telefon?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg lurer på om det finnes noen kamskjell telefoner på markedet med mye av SE K700i's funksjoner, som radio, bra skjerm og kamera osv. Har sett litt på Samsung E700, men synes den er veldig dyr i forrhold til funksjonene som er på den.. Er ingen spessielle funksjoner egnetlig..

Jeg bare lurer for morroskyld, vurderer sterkt en K700i nå, men synes samtidig det er stilig med kamskjell telefon evnt. klapp telefon. Har som sagt sett litt på Z600 og E700.. men...ja.. K700i frister veldig.

Mvh. Stephan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer mer fete klapptelefoner i fremtiden!

Nokia: 6260, 6170

Panasonic: X700

LG: T5100

Setter inn et bilde av LG T5100, som er min favoritt!

T5100_1.jpg

Den mest funksjonelle er nok 6260, men den har radio!... Den er som en 6600 bare i klapp... X700 har også Symbian, men dårligere skjerm. T5100 har verken bluetooth eller Symbian med en knallbra skjerm og det beste kameraet!

EDIT: Nokia 6260 hadde visst radio!

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

INgen som vet om noen klapptelefoner som er så fete som Samsung's E700 ? Altså, som kommer i fremtiden?:) SKal jeg vente, eller skal jeg velge SE S700 ? Den er ikke klapp, men den er feeet!:D skal kjøpe den, om det ikke kommer noen fete klapp telefoner i nermeste fremtid!

Lenke til kommentar
INgen som vet om noen klapptelefoner som er så fete som Samsung's E700 ? Altså, som kommer i fremtiden?:) SKal jeg vente, eller skal jeg velge SE S700 ? Den er ikke klapp, men den er feeet!:D skal kjøpe den, om det ikke kommer noen fete klapp telefoner i nermeste fremtid!

jeg sa det jo nettopp. z1010:) det er en k700 i klapplokkformat + doble kamera, minnekort og 3G mulighet

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar

Hva menes med dobble kamera? Hva er nytten med det?

Men z1010 er så diger( ? ) å det er ikke den jeg er ute etter.. ER ute etter en som lginer litt på Samsung's E700.. Designet må være peent, + det nyeste innen teknologi. Så, håper det kommer noen snart, før SE S700 kommer :p

Lenke til kommentar

V600 er ikke aktuell.. Venter på de som er hakket nyere;)

EDIT: Ville heller valgt Panasonic X700 enn LG's 5100.. MYE penere! Men kameraet er dårligere der.

EDIT: Syns ikke 5100 er så en som X700 ;)

Endret av HybRis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...