yamano Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 heisan. ehhh Jeg hadde trengt en "Dimsetut" som skulle "senke" strømen, når tempraturen blir over 180 C,... Og en annen, greie som kunne Øke strømmen når tempraturem ble mere en 12C En slags trøm styring asså... Alt dette seier dere ikke en ting,.. men uansett Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spesifiser hva du skal bruke den til så er det lettere å helpe deg, uansett, Elfa har det du måtte trenge av sånt. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Alt dette seier dere ikke en ting,.. men uansett Lenke til kommentar
yamano Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Spesifiser hva du skal bruke den til så er det lettere å helpe deg, uansett, Elfa har det du måtte trenge av sånt. Elfa,.. greit sted,.. joda jeg fant det jeg leita etter,... Takk for helpen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Uten å vite en døyt om hva du skal bruke den til tenker jeg 2 bimetall termostater kan brukes som styring. Er det bare 2 posisjoner du er ute etter så kan du la termostatene styre et eller 2 rele eller en transistor som regulererer det du måtte ønske. Du må bruke 2 releer dersom du ønsker en av funksjon på det hele. Regner med at du ikke finner termostat på 180grader selcius på Elfa men da er det bare å oppsøke en reparatør av hvitevarer. Kanskje du får mere hjelp om du skriver hva det er som skal reguleres og hvorfor. EDIT: Flott at du fant det selv. Endret 29. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå