Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "Ridiky" skal ha nytt LAN nå om en måned og trenger en hånd til hjemmesiden sin... så hvis noen kunne hjelpet oss så hadde det vært veldig fint Blandt annet logo'n trenger seriøs hjelp Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 heh, tanxz fuzzy.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) http://www.experience.mjf.nu/ridiky/ <-- link for de som vil unngå .tk-framen Du spesifiserer ikke nøyaktig hva du trenger hjelp til (bortsett fra logoen/header), så jeg kan gi noen pekepinner på hva som må/bør utbedres: - Kvitt deg med frames - Bruk CSS - Legg inn en doctype - Kvitt deg med tables - Ikke bruk frontpage, lær deg HTML Endret 29. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 spørte vel helst etter noe forslag til logoer... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ta vekk den hvite "outlinen" iallefall Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Ta vekk den hvite "outlinen" iallefall Bare på bildet vel? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor står det "watermark" over den? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det må du spørre arielfaaland om Han er admin... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 heh, tja.. si det;) Det stod det på den når jeg fant den.... men samma det, sånn du mente? Synes det egentlig var kulere med den hvite "outside" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hva i all verden skal det forestille? Kuttingen er dårlig, watermark ble bare dumt og bildet er skittent. EDIT: og det som Mira sa. Endret 29. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ...og bildet er skittent. Og lite relevant? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) egentlig enig.. noen forslag hvordan jeg kan gjøre det bedre da? Endret 29. august 2004 av arielfaaland Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ble litt bedre, men kuttingen var ikke helt bra, og watermarkingen må vekk Så kan den bli grei nok. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hmm.. tja.. kan jo prøve litt mer me kuttinga.. men får ikke watermarkinga vekk.. (fant bare bilde på nettet) prøvde logoen uten bilde... ble jo greit det men hadde vært kulest med det bilde.. har dere noen kule bilder jeg kan bruke i en logo eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 men får ikke watermarkinga vekk.. (fant bare bilde på nettet) Med lov til å bruke det regner jeg med? ----------------- Tror det hele blir bedre om du dropper hele bildet jeg, og konsentrerer deg om formateringen av teksten heller. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Fattig uten bilde da...? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jau.. ble jo litt fattig... men ekke du et geni på logoer fuzzy.. MÅ ha en ferdig til i morra.. skal begynne å henge opp plakater\flyers osv... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Oida... Meg, logo... tja... neh.. Jeg får mye bra ifra www.good-tutorials.com jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå