Nimda Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Noen andre steder enn Microplex jeg kan få kjøpt func 1030? Skal kjøpe mus samtidig og tenkte det var enklere å bestille alt samtidig. Lenke til kommentar
$o|aR P|eXu$ Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 OBS har matta til rundt 280 kroner! Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 har du kulemus, så for all del ikke gå til anskaffelse av denne matta, jeg har den, med min razor 1000.. suger som ****, funker rett og slett ikke... Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 OBS !!!! Pøøøø , nå kødder du ! Eller ?! Jo, tror du skrøner litt no ja :smile: Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 På OBS altså. Har de den på Løren eller? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Obs selger faktisk vifter og sånn. Bare synd at de ikke gjør det i haugesund. Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 obs selger vifter ja, den har jeg hørt endel ganger nå i det siste. noen som vet de har det i bergen? evt på lagunen? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har radpadz.com matte og er veldig veldig godt fornøyd med den. Har den på databutikken.com til 128 kroner. Hatt min i ett år nå og kan ikke se at den er brukt engang. Bare å vaske den med zalo når den blir skitten. tørke den med et håndkle og den er like god som ny. en annbefaling om du ikke finner andre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå