Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Servere man kan lagre stoore filer på, Gratis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yahoo har også men hvor store filer du kan legge der vet jeg ikke. men man kan altids kjøpe seg litt plass hos en gigahost i tyskland som selger tja 100 gb med 1tb traffik i måneden for 6 euro eller no slikt.

Det der er det teiteste jeg noensinne har hørt. Ingen leverandør vil noensinne gi ut noe sånt til en slik pris. For det første så har så godt som ingen privatdrevne sider bruk for 1 TB, og for det andre så er det ingen som har nok båndbredde til å kunne gi ut noe sånt.

Tulling!

Lenke til kommentar
yahoo har også men hvor store filer du kan legge der vet jeg ikke. men man kan altids kjøpe seg litt plass hos en gigahost i tyskland som selger tja 100 gb med 1tb traffik i måneden for 6 euro eller no slikt.

Det der er det teiteste jeg noensinne har hørt. Ingen leverandør vil noensinne gi ut noe sånt til en slik pris. For det første så har så godt som ingen privatdrevne sider bruk for 1 TB, og for det andre så er det ingen som har nok båndbredde til å kunne gi ut noe sånt.

Tulling!

Så du mener at det ikke finnes linjer som klarer å servere 1TB data i måneden? :no:

Lenke til kommentar

Du kan jo sette opp din egen webserver hvis du har en gammel pc (du kan sikkert bruke hovedpcen din også) og en noenlunde fungerende internettlinje... Skal gjøre dette selv, det blir ikke allverdens med hastighet, og det plager litt at det tar opp båndbredde, men til gjengjeld satser jeg på bortimot 40GB plass hvis den gamle serverpcen støtter disken ;)

Lenke til kommentar

Tulling!

lol.. lenge siden du har vært på irc. ? tja det finnes faktisk det kan jeg love deg

gigahosting har en slik sak. prøv da vel på www.ircspy.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...