stoffix Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg har kjøpt et LCD display kit ifra hammar.no, og er godt igang med å lodde det sammen, men motstanden på bildet hos hammar, er ikke lik den jeg fikk, så jeg er litt usikker på hvor jeg skal lodde... jeg har satt sammen bildet på hammar, men et heller dårlig bilde som jeg har tatt av mine motstander... er det så at jeg skal lodde den ene ledningen på det benet som er markert med pil (på mitt dårlige bilde) og den andre ledningen er uvesentlig hvor jeg lodder, bare det er på en av de andre to bena? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Helt riktig, lodd ivei! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 heh... takk Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal ikke de loddes rett på kretskortet? skulle det på mitt... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 du har sikkert kjøpt byggesett da, jeg kjøpte KIT.. sparte litt flere penger da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå