scoot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 JEg vil ha tilbake autodb.no, den beste søkemotoren for biler/caravan/mc/atv/snøscooter osv.. Den hadde alltid garantert flest hits på nesten ALT! Signer her: http://opprop.no/opprop.php?id=autodb Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Signert! *boikotte motorbørsen* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Signert! Det er helt latterlig at en slik bra side blir lagt ned bare for at noen kjøper om siden. Likte den utrolig godt, når jeg var på utskikk etter min første bil. Motorbørsen Lenke til kommentar
Hans-Kristian Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 det derre der er det dummeste jeg har vært med på, koffer i alle verden har dette skjedd ? noen som veit .. jeg vil si det var den beste søkesiden av bil/mc osv, kan bare ikke fatte at den er nedlagt da, regner med at den siden bare må opp igjenn. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hørtes teit ut.. Men har opprop.no noengang kunnet stoppe/forandre ting? Er jo sykt lett manipulerbart også.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 njoa. Jeg har signert allerede. Men det viser i allefall at folk bryr seg Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Signert! For satse på at siden kommer opp igjen da, noe jeg egentlig tviler på... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Finnest det noe info om dette oppkjøpet på nettet ? Merkelig at det ikke blei informert om dette på autodb.no,siden har jo vert ustabil i flere uker før den forsvant uten videre for ca 3 dager siden. Er for tiden på leiting etter en brukt opel omega og har i det siste funnet det mest aktuelt å søke på autodb.no og finn.no,har også vert innom motorborsen.no men der har det alltid vert lite biler å oppdrive for min del. Med andre ord slik eg ser det er det vel finn.no som virkelig er den store vinneren her? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 En på et bilforum har snakket med annonseselgere fra autodb og de fortalte at de var kjøpt opp. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Tull Endret 31. august 2004 av K3nn7 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hater motorbørsen, sleipe drittsekker.. Autodb var den mest ryddige og beste søkemotoren, og med nesten garantert mest hits! Oppropet har fått nesten 1k underskrifter.. .. I DAG! Endret 29. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hørtes teit ut.. Men har opprop.no noengang kunnet stoppe/forandre ting? Er jo sykt lett manipulerbart også.. Sant. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jess, dette var bare et falskt rykte, noen har kontaktet autodb.no og fikk til svar at de aldri kom til og selge et såpass bra etablert domene, og at det kun var en dns feil! Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå fungerer endelig Autodb :) Var godt å høre at de bare hadde en dns feil..... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvem sopredte rykter om at de varkjøpt opp da? hvor kom det fra? Scoot? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Endelig oppe igjen nå etter å ha vært nbede i 2-3 dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå