QWERTY123123 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei! Kanskje moderator burde flytte denne til fotograferingsteknikker eller noe sånt? Tok noen bilder av Aalesunds FKs supporterklubb Stormens "tifo" mot Hødd i går. Fikk beskjed om å ta bilder fra tribuna, da det var folk rundt over hele stadion for å ta andre bilder i går. Det jeg lurer på er hvordan jeg kunne optimalisert bildene til neste blussetifo? Altså, nå hadde jeg bare på AUTO og knipset i vei, men jeg vil gjerne gjøre noe mer ut av det, få bildene til å se tøffere ut! Her er uansett det jeg fikk til i går og under igjen fra kampen mot Bryne hvor jeg stod bedre plassert. PS! På http://renac.org ligger alle bildene. Bryne og Hødd 28.08.04 er disse kampene. Endret 29. august 2004 av Nikolas Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tok noen bilder selv. Problemet med manuelle innstillinger er at forholdene forandrer seg fort, det er flere elementer å ta bilde av og du har lite tid. Men kanskje kjøre en smule høyere lukkertid ville gitt en tøff effekt, med stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå