Anubizzzz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei. Jeg er en Uber fattig dude som har lyst og gi min maskin en liten oppgradering. Med det har jeg funnet ut av at den eneste måten jeg kan få gjort det på er og kjøpe det på www.deal.no (finansiereing) Tenkte jeg skulle gå for en A64 løsnig Det som skal kjøpes : Hovedkort Prosessor (RAM) hvis jeg trenger ny Hovedkort: helst a litt overklokkings egenskaper og være stabilt Dette? http://deal.no/produkt.cfm?id=65788 Prosessor: er ikke helt sikker enda, overklokking Ram: Jeg har fra før av TwinMos pc3200 m winbond. MÅ jeg ha nytt eller funker det? Hadde vært litt bra som noen som kunne dette hadde en fet løsnig til meg så bare fyr i vei, jeg er åpen for alt. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Er det ingen som har aning?.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ram'en kan du bruke, men hvor mye ram har du 128, 256, 512 eller 1 gb? hvor mye kan du ha som utgifter i måneden da? og vil du ha det over 36 eller 60 måneder? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) skal love deg at det er billigere å spare penger til du har nok selv, istedenfor å betale 500kr mer for at det skal ta mindre tid. moralen er: SPAR! Eksempel: ASUS A7N8X-X - Hovedkort kr 642 24kr mnd i 36mnd = 864 kr totalt 18kr mnd i 60mnd = 1080 kr totalt Såå, hvis du skal oppgradere både cpu, hovedkort og ram, så må du ut med en del mer penger på avbetaling enn ellers. Hvor mye ram hadde du forresten fra før? Uansett så hadde Deal.no ELENDIG utvalg, anbefaler en titt innom netshop.no hvis du får råd en gang. Endret 29. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) har 512 med ram, tenker jeg skal ta det på 60 mnd avbetaling. Men det som er er så greit med det er at hvis de får nye ting inn så kan jeg bare bytte. Hvor bra er det (http://deal.no/produkt.cfm?id=65788) i for hold til et med Nforce 3 chipsett?.. Skulle gjerne hatt ett med nforce 3 men de hadde de ikke i 939 eller 754. Poenget er at jeg vil oppgrader nå, gidder liksom ikke spare i 6 mnd. tenkte jeg skulle betale ca sånn 500 kr i mnd, så jeg la på feks en a64 3700+ og et x800xt i tillegg. Jeg gidder liksom ikke helle oppgradere til noe som allerede er utdatert. som feks socket A. Endret 29. august 2004 av Anubizzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå