Phonix. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ja, jeg har fri oppgave i kunst og håndtverk så jeg tenkte jeg kunne lage kabbis, har tilgang til MYE verktøy, så har jeg plexi selv, så er det tre, aliminium osv osv på skolen, har sort hvit og rød lakk. Og bitte litt penger for hånden, jo mindre jo bedre. noen ideer? Vill også ha 6'er på det så skal se ut som om det er litt vanskelig annyone? mvh magnus m Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 lag ei kasse som ikke er 4kantet, kanskje noe "L" form eller noe.. del opp i rom, støyissoler harddsiken(e), skjer ut noe fansi i siden.. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hmm, tror ikke dataen skal brukse egentlig... Så er ikke vitsi å støyisolere Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har alltid tenkt meg en tube, vært kult m plexi og stor sånn laaang vifte (husker ikke hva de heter jeg men sånn damphjul lignenge he he fra bunn og inn og fra topp og ut. Kunne bli fett det. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 tror jeg skal prøve å lage i pappmasje, har en ca løsning men har dårlig tid nå, kan eventuelt ta et bilde senere for å vis om det går/ikke går... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Lag feks en miniatyr pult, som du mekker pc'en inni.. Eller en diger høyttaler (uten høyttaler involler såklart) bare at det ser ut som en høyttaler.. fins mange ide'er, bare prøv å finn dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå