Arctic Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 http://www.forumfiles.com/052002/003.jpg Ikke noe revolusjonerende, men det virker meget bra! Jeg laget den av 2 mm gummiduk som jeg kjøpte på Biltema. Henger også veldig fint under flytting. Lite bevegelser fram og tilbake. [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-06-11 01:19 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Stilig! Har du den minste versjonen av Chieftec-kabinettet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Den aller minste er det vel ikke. Men det er en midi (DH-01W) Og den ble jo veldig romslig etter jeg plukket bort den originale HD-ramma :smile: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 De orginale rammene ja... men hvor i svarte er diskettstajonen? har du ingen? jeg har det... man vet aldri når en kan få brukt for en... bruker den selv hvertfall 2-3 ganger i uka.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Diskettstasjonen er der den :smile: Står der den skal stå, i 5 1/4" med adapter. Du ser kabelen i overkant av bildet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Diskettstasjon er bare tull... Har ikke hatt en sånn på 2 år , og har ikke savnet den heller. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: Arctic skrev (2002-05-05 01:32):Den aller minste er det vel ikke. Men det er en midi (DH-01W) Og den ble jo veldig romslig etter jeg plukket bort den originale HD-ramma :smile: Åssn gjør du det med vifter da? Har du ingen i fronten eller? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 05:11, JohndoeMAKT skrev:Diskettstasjon er bare tull...Har ikke hatt en sånn på 2 år ,og har ikke savnet den heller. De er ikke akuratt det innlegget her handler om men en floppystasjon er alltid kjekt og ha. Skolearbeid er veldig kjekt og ta med att og frem til skolem. Enkel og genialt hd opplegg men er litt skeptisk til slike. Har en bitteliten mistanke om at de kommer til og blitt slitt og stikken kommer til og ryke (Harddisken vibrerrer og "gnager" på gummistroppene. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Har ingen vifter i kabinettet, bortsett fra i PSU. Luftinntaket bak har jeg faktisk teipet igjen Forran har jeg noe vatt-greier mot støv. Har hørt noe om vibrasjoner som kan være skadelig for innmaten I HD, men jeg har ingen tro på at det er noe og forholde seg til(?). I værtfall ikke med 7200 rpm. Og det selges jo No-vibes oppheng i butikker... "utvendige" vibrasjoner forekommer ikke. Jeg klarer ikke og dektere mer vibrasjoner med fingertuppen, nå som når den var fastskrudd med 4 skuer. Heller mindre. Så at gummien kommer til og gå av pga det, er vel umulig. Men skulle en strikk svekkes/morkne og ryke, så henger den jo fortsatt fint i de 3 andre. PS, diskettstasjonen eter ingen mat, så hvorfor skal jeg fjerne den? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå