lax Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Heisann! Lurte bare på hvilke chipsett denne prosessoren kan brukes på? Serienr er: A0750MPR24B Har nemlig hørt at den kun kan kjøre på AMDs Irongate chipsett, men vil det si at den kan kjøre både på AMD750 og AMD751? Eller kanskje tilogmed VIA :smile: Takk! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 AMD sine chipsett vet jeg ikke hvor gode er, men den skal virke med alle VIA slot A hk ivertfall Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hadde en Athlon K7 (Slot A) en gang jeg også =) Dog en 650MHz'er.. Hadde først et MSi hovedkort med AMD750 chipsettet (AMD750&751 = Samme chipsett, tror jeg) Så hadde jeg et ABit KA7-100 hovedkort med Via KX133 chipsettet! =) KX133'en var helt klart å foretrekke!! Med ABit kortet kunne jeg tweake minnet ganske så bra.. passet meg fint siden jeg hadde Mosel SDRAM. Kunne overklokke FSB i BIOS.. men det er pga. at det var ABit da.. Uansett; AMD750 & Via KX133 funker.. Anbefaler Via KX133!n Tester av hovedkort med AMD750 / Via KX133 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå