Arve28 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjører win xp pro sp1 Eng. Satt virtuelt minne til J disken min som er den raskeste og på 1536 da jeg har 512 DDR ram. Når jeg pakker ut programmer sprer temp filer og masse annet seg rundt på J disken. Kan jeg legge virtuelt minne i en egen mappe? Har det noe med tempfile til utpakking av programmer eller stilles det et annet sted? Lenke til kommentar
tombola Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Når du lager en statisk swap fil så vil den legge seg på roten på den disken du velger. Swapfilen er en fil som heter pagefile.sys. Jeg ville heller laget en egen mappe som temp-filene legger seg i. Se under innstillinger i de pakkeprogrammene du bruker. Der kan du styre hvor programmet jobber med midlertidige filer. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Et eksempel. MS Office 2003 legger mange filer på J disken for å klare å legge programmet inn. Etterpå kam du hake av så installfilene på J blir borte, men ikke alle forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå