knutby Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe en katana på ebay til $34.99! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...d=1#productinfo Noen invenninger? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en katana? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ninja-settet de solgte var uhorvelig mye tøffere. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Så litt simplet ut, men alikevel tøft. Hvordan er det med å få det inn i norge da? Går det greit? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Simplet? Hvordan mener du ett katana sverd skal se ut? Jo enklere jo bedre nesten spør du meg, i alle fall når det kommer til katana... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nice! Men har du sjekket hvor mye frakt kommer på? En kompis bestilte noen reservedeler til paintball markøren sin fra usa, det var noen små deler som ikke veide mye, frakta kom på nesten 50$. Det var riktignok noe form for ekspress post, men du må nok regne 30-40$ i frakt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 det stod 12$ i frakt.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du sjekka lovlegheita med å innføre ein katana? Sidan det står at den er slipt skarp så er den vell som våpen å regne? Er sikkjert ikkje noke problem men det vil være litt kjedelig visst den ikkje er lovleg og pakken blir sjekka. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en slik en? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en slik en? Pynte veggen... ...tur i skogen?? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en slik en? Vet ikke.. men den er billig og kul. Derfor Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en slik en? Vet ikke.. men den er billig og kul. Derfor det er bare useriøst å kjøpe noe sånt Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har to eg kjøpte i Japan, har ikkje fått brukt dei til noko fornuftigt ennå. Kanskje det eg gav til veslebroderen min er blitt brukt (u)fornuftig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Den var ekstremt kul. Fikk lyst på den selv. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva skal du med en katana? Huge NED folk muahahaha Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva skal du med en slik en? Vet ikke.. men den er billig og kul. Derfor det er bare useriøst å kjøpe noe sånt trenger man være så forbanna seriøse alltid da? ffs ha det litt gøy her i livet... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg kjøpte en lignende i Thailand, betydelig mindre da. Men ikke noe problem og få den hjem via bagasjen. Forresten: Bidding has ended for this item. (juss_jammin is the winner) Endret 30. august 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) det stod 12$ i frakt.. AK, HI, GU, VI, PR, PO Boxes, Military address/base,APO/FPO, Canada, or international customers, please contact us for your shipping rate Before bidding Som du ser så står det at du må ta kontakt for å sjekke hvor mye frakten kommer på. Endret 30. august 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva skal du med en slik en? Vet ikke.. men den er billig og kul. Derfor det er bare useriøst å kjøpe noe sånt trenger man være så forbanna seriøse alltid da? ffs ha det litt gøy her i livet... eg må no få lov til å gi min meining for F***. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg kjøpte en lignende i Thailand, betydelig mindre da. Men ikke noe problem og få den hjem via bagasjen. Forresten: Bidding has ended for this item. (juss_jammin is the winner) Ikke akkurat DET sverdet, men et annet et. MANGE sverd fra samme produsent til ca. lik pris. Levicom: blir du glad hvis jeg kjøper et til deg også? Endret 30. august 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå