Stig-Arne Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har 3 stk maskiner stående, 1 stk bærbar og 2 stasjonære... Jeg har lyst å få alle maskinen opp på internett. Slik jeg gjør det i dag, så deler jeg internett i fra den ene maskinen og til den bærbare, den 3. er koblet fra. Det er selvfølgelig ett pluss om den routeren har mulighet til å serve ett evt. trådløst nettverkskort på den bærbare. Maks pris, 500 kr, helst på psdata. Lenke til kommentar
r_k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Vel med den maksprisen er det ganske dårlig utvalg på tråløsroutere. Som jeg kunne finne er det bare 1 stk på psdata som er i nærheten av 500,- http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102728 Koster 515,- Vet ikke mye om den dlinken, men tror den burde funke som du ønsker. Endret 29. august 2004 av r_k Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Bestillte den D-linken du linket til jeg... ser ut som en helt ok sak:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå