Hagforce Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei folkens Som "alle" andere plages jeg av resistente popups. Det som er litt rart, både adaware og spybot finner rusk på maskinen. Jeg merker av slik at de fjerner alt, og det går tilsynelatende greit. Jeg restarter maskin og kjører ny scan (uten å åpne noe annet) og alt rusket er tilbake igjen. Har flere profiler på maskinen, det ser ut som spybot finner forskjellig spyware fra profil til profil, jeg trodde det var mulig å ta alt fra adm kontoen.... Er det noen instillinger i spybot som har gått meg hus forbi? Har også kjørt resistent med spybot, men det ser ikke ut til å funke i det hele tatt. Surfet innom en masse sider der jeg vet det er spyware\adware men fikk ingen advarsel, må selve programmet stå oppe for at det skal funke? Er dette et system restore problem? Er det virkelig så vanskelig å bli kvitt skiiiiiten Endret 30. august 2004 av Hagforce Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hos meg har jeg imunisert etter å ha sett etter oppgraderinger. etterpå avslutter jeg programmet og får da opp minimalt med ting neste gang jeg søker. Men den blokker ikke alt og beskjeder får man ikke på at den har blokket noe. Den bare gjør det Tror det kommer litt ann på sider du er inne på og kanskje har du ett virus eller noe som tuller det til for deg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Du og mange andre for densaks skyld har noe som kalles DSO Exploit. Det er 5 registernøkler som gjør ett eller annet med internett oppkoblinga, hva den gjør vet ikke jeg men det er et sikekrhetshull i windows. Spybot finner den hver gang og fjerner den men den kommer på nytt, selv etter imunisering. Googlet litt ang dette og fant en DSO fiks som hjalp mot den ene registersettingen. Vet ikke om dette er rettet på med SP2 forde jeg ikke har kjørt spybot etter SP2 installeringen. Er det andre med mere inngående kjennskap til problemet så skriv gjerne om det. EDIT: Har akkurat kjørt Spybot og der var de fire faste DSO Exploit. Ikke fikset i SP2 Endret 31. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Vet ikke om dette er rettet på med SP2 forde jeg ikke har kjørt spybot etter SP2 installeringen. NIks, det er ikke rettet i SP2. Hvor fant du fiks? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 http://www.nsclean.com/dsostop.html Den kurerte bare den ene desverre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg fant jeg fant. På en dansk side sto det utfyllende om hva dette var og hva/hvorfor Spybot reagerer. Det var en lettelsens lesning. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Takk perpyro Det er DSO jeg er plaget med! Men det dukker opp en reklame verktøylinje oppe og nede i ie, har dette noe med dso å gjøre. PS har ikke fått kjørt fixen på pcen med problemet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå