Gå til innhold

Erfaring med leveringstid hos www.elkjop.no ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en gang en Gameboy Advance Kabel for å plugge i gamecuben. Den tok meg 3 uker for å få den i i huset :(

Men det var greit nok siden kabelen var litt vanskelig å få tak i. Det som var problemet var at jeg ringte først en uke etter jeg hadde bestilt den og fikk beskjed om de hadde fått den inn og skulle sende om de neste dagene. Etter 2 uker gjorde ringte jeg om igjen og fikk det samme svaret på nytt igjen :ermm: ventet då en uke til gjorde nøyaktig det samme men fikk bedre svar at pakken var i posten.

Så min erfaring med de er ganske dårlig :(

Lenke til kommentar

Bestilte Doom 3 for snart 3 uker siden, og har ennå ikke fått det. Ringte først og fikk beskjed om at det var sent. Så purret jeg på email, og fikk som svar at det var sent som brev sist fredag, men det tviler jeg på, for jeg har ennå ikke fått det... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bestilte en gang en Gameboy Advance Kabel for å plugge i gamecuben. Den tok meg 3 uker for å få den i i huset :(

Men det var greit nok siden kabelen var litt vanskelig å få tak i. Det som var problemet var at jeg ringte først en uke etter jeg hadde bestilt den og fikk beskjed om de hadde fått den inn og skulle sende om de neste dagene. Etter 2 uker gjorde ringte jeg om igjen og fikk det samme svaret på nytt igjen :ermm: ventet då en uke til gjorde nøyaktig det samme men fikk bedre svar at pakken var i posten.

Så min erfaring med de er ganske dårlig :(

tok like lang tid for meg å få en SONY minidisc sak som de hadde på lager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...