So|o Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har bestilt et spill fra www.elkjop.no Valgte brevpost som forsendelsesmåte. Noen som har erfaringer med leveringstiden ? Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bestilte en gang en Gameboy Advance Kabel for å plugge i gamecuben. Den tok meg 3 uker for å få den i i huset Men det var greit nok siden kabelen var litt vanskelig å få tak i. Det som var problemet var at jeg ringte først en uke etter jeg hadde bestilt den og fikk beskjed om de hadde fått den inn og skulle sende om de neste dagene. Etter 2 uker gjorde ringte jeg om igjen og fikk det samme svaret på nytt igjen ventet då en uke til gjorde nøyaktig det samme men fikk bedre svar at pakken var i posten. Så min erfaring med de er ganske dårlig Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bestilte Doom3 som kom etter et 3-4 dager. Normal leveringstid Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Doom3 var meg i hende etter kun 2 dager. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Doom3 kom etter halvannen dag... Bestilte 00:13 natt til tirsdag, hadde det kl. 12 onsdag Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg bestilte en dvd-spiller fra de og den kom på døren under 2 døgn etter at bestillingen var plassert. Ikke dårlig til en liten plass på nordvest-landet Lenke til kommentar
asbjorn_s Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bestilte Doom 3 for snart 3 uker siden, og har ennå ikke fått det. Ringte først og fikk beskjed om at det var sent. Så purret jeg på email, og fikk som svar at det var sent som brev sist fredag, men det tviler jeg på, for jeg har ennå ikke fått det... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 De er så sinnsykt trege! Tok over en uke før de sendte meg en vifte.. I tillegg tar det jo minst fire dager å få den hit (Nordland)... Har alltid vært trege.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Doom3 tok 2 dager til det var i posten hos meg! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Tydeligvis litt delte erfaringer, men ser ut som det har tatt kort tid for de fleste Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 2-3 dager for levering av Casio kamera til meg Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ' date='29/08/2004 : 20:13'] 2-3 dager for levering av Casio kamera til meg Da håper jeg det tar 2-3 dager med spillet mitt også Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bestilte en gang en Gameboy Advance Kabel for å plugge i gamecuben. Den tok meg 3 uker for å få den i i huset Men det var greit nok siden kabelen var litt vanskelig å få tak i. Det som var problemet var at jeg ringte først en uke etter jeg hadde bestilt den og fikk beskjed om de hadde fått den inn og skulle sende om de neste dagene. Etter 2 uker gjorde ringte jeg om igjen og fikk det samme svaret på nytt igjen ventet då en uke til gjorde nøyaktig det samme men fikk bedre svar at pakken var i posten. Så min erfaring med de er ganske dårlig tok like lang tid for meg å få en SONY minidisc sak som de hadde på lager Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Det kom i posten i dag tirsdag. Bestilte på søndag. Bra av Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå