stian123 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 "Mcærn" Off course eller ånei!! Det var bare sååå (|---------------|) barnslig! hehe Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har rørt mcdonnalds 1 gang,og det var i helsingfors. Bestillte en dobbel cheeseburger, burgerne var jo faen meg helt flate.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvis meny = mcfeast vanligvis Cheesburgere...(det er noe SPESIELLT med dem, ett eller annet kjemikalie de har i som gjør at der sååå goooode) Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 spiser aldri på mcdonalds. KEBAB!!!!!! Oslo jo! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den store hamburger testen: Spis hamburgeren uten noe på mc donalds. KUN hamburger ikke brød ellerno sånt. Det smaker papp. FAKTA! helt seriøst. Sant det... Når jeg jobbet i barnehagen, hadde vi fått inn hamburgere fra mc'en... Ungene spyttet det ut igjen fordi det smakte vondt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg stikker rundt hjørnet og spiser en kebab eller noe anna... Hadde heller spist ørevoks en noe på McDonalds. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg liker hamburgerne på mcdonalds, men så er jo det meg da. Jeg liker ikke god mat. Endret 1. september 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 I steameren kan burgerne ligge vesentlig lengre enn 10 minutter. Her er det er tilpasset miljø som holder burgerne varme og saftige. Når de lages tas de ut av steameren, og de får wrapping og kondiment. Microen som brukes brukes kun for å smelte osten dersom det er ost på, og da er det snakk om maks. 5-10 sekunder. (...) Stemmer. Forresten er det ikke alle kjøkken som bruker steamern. På søndag fikk kjøkkenet vårt et såkaldt Fase1 kjøkken. Burgerne holder seg mye lenger, å smaker enda bedre. Det er veldig få BK kjøkken som har det, etter det jeg har hørt, er det noen i oslo, + her i Tr.heim. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sant det...Når jeg jobbet i barnehagen, hadde vi fått inn hamburgere fra mc'en... Ungene spyttet det ut igjen fordi det smakte vondt Søtt. Men jeg trodde ikke barnehager spiste sånt? Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva spiser du på MC Donald's? ingenting! det er bare dritt der. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) "den grillinga de skryter av kan så vidt anses som oppvarming, de siste årene har jeg aldri opplevet en skikkelig grillet burger - og i tillegg bruker de mindre ingredienser enn før." På hvlket grunnlag kan du legge frem disse faktane? Jeg jobber i Burger King og kan ikke akkurat si at vi legger på mindre ingrediense nå en det vi gjorde før?!? Å den oppvarmingen du klager på.. Det er nesten 1100 grader inni boilern når vi griller kjøttet ditt! Legger de fram av egen erfaring, har ingen "beviser" å underbygge dette med. Har ikke gått rundt og tatt bilder av BK-menyer de siste 5 årene... De burgerne jeg har spist på BK de siste årene har aldri smakt grillet, kunne like gjerne lagt dem i micro... Burger King var rett og slett betydelig før, og jeg er ikke den eneste som mener det. Fullstendig enig, har blitt skuffa hver gang jeg har spist på BK i det siste (helst Oslo S), alltid fått en burger som smaker sørpe. De jeg får på McD renner det hvertfall ikke væske fra kjøttet fra. Endret 1. september 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) BK: Texas King Jr. McD: quarter Pounder eller bigmack (big tasty er dritt) Endret 1. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Såfremt det er opp til meg, spiser jeg helst ikke på McDonald's, når det skjer, er det enten cheeseburgere eller..... noe annet...? det går i... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Går stort sett i no Bic Mac meny når jeg er innom på Mc Donald's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå