PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 4 cheeseburgere og en medium brus. Hver gang. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 4 cheeseburgere og en medium brus. Hver gang. Aldri vurdert å bestille litt pommes frites eller litt større burgere for å slippe å bestille så mange... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 4 cheeseburgere og en medium brus. Hver gang. Aldri vurdert å bestille litt pommes frites eller litt større burgere for å slippe å bestille så mange... Pommes frites!? Nei. Blir ikke det samme. Vanemenneske vet du. Akkurat passe porsjon. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kan ikke fordra MacDonalds, med deres utvannede cola og kalorihamburgere Det er ikke utvannet cola. Det er dispensercola Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor starte ny McDonalds tråd når det allerede finnes en? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=288623 http://www.mcspotlight.org Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Dobbel cheeseburger og påmmfri Endret 29. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan ikke fordra MacDonalds, med deres utvannede cola og kalorihamburgere Det er ikke utvannet cola. Det er dispensercola hmm, har ikke anelse om hva du snakker om. dispensercola ? utvannet cola = dispensercola ? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 royal med ost (så akkurat pulp fiction) eller kykling klumper med sur/søt saus Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg spiser enten cheese eller bigmac. Men etter jeg så "Supesize Me" har det blitt få besøg på Mc Donalds. Synes egentlig burgerking er bedre, nam, de har så god dressing osv. Burger King eier Endret 30. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bugatti pwns Mc Donalds og Burger King. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan ikke fordra MacDonalds, med deres utvannede cola og kalorihamburgere Det er ikke utvannet cola. Det er dispensercola dispensercola lages med at man blander ut cola i sirupform med vann og tilfører kullsyre... altså utvannet og etter min mening stygt.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dispensercola lages med at man blander ut cola i sirupform med vann og tilfører kullsyre... altså utvannet og etter min mening stygt.... Jeg tror det kun er spesielle steder som har sirup. Mener at blandebrus kommer i pulerform, et pulver for kullsyre og et annet for selve "brusen" som blandes med vann. Men utvannet og kjipt uansett ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 De burgerne jeg har spist på BK de siste årene har aldri smakt grillet, kunne like gjerne lagt dem i micro... Burgene på BK er ofte lagt i mikro.. Etter at Burgern er grillet bli den lagt i en såkaldt "steamer" der den kan ligge i opptil 10 min. Når en kunde bestiller måltidet, blir burgen tatt opp fra steamern å lagt i en mikro... det er snakk om 20 sek eller noe. I steameren kan burgerne ligge vesentlig lengre enn 10 minutter. Her er det er tilpasset miljø som holder burgerne varme og saftige. Når de lages tas de ut av steameren, og de får wrapping og kondiment. Microen som brukes brukes kun for å smelte osten dersom det er ost på, og da er det snakk om maks. 5-10 sekunder. Deretter leggers burgeren i "shooten" for å nå kasselinjen. I shooten er det også svært varmt, men burgeren kan ikke ligge der lengre enn ti minutter, for å ha bra kvalitet på kondimentet. Derfor tidsmerkes hver enkelt burger med når den senest kan selges. Et idiotsikkert system Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 4 cheeseburgere og en medium brus. Hver gang. Stil. Jeg kjører vanlige hamburgere. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dispensercola lages med at man blander ut cola i sirupform med vann og tilfører kullsyre... altså utvannet og etter min mening stygt.... Jeg tror det kun er spesielle steder som har sirup. Mener at blandebrus kommer i pulerform, et pulver for kullsyre og et annet for selve "brusen" som blandes med vann. Men utvannet og kjipt uansett ja. Dispenserbrus er et ekstrakt som blandes ut med vann, og får tilsatt kullsyre. Det er jo isbitene som gjør at det ikke blir ordentlig cola, da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dispenserbrus er et ekstrakt som blandes ut med vann, og får tilsatt kullsyre. Det er jo isbitene som gjør at det ikke blir ordentlig cola, da Nei, folk som jobber stedene de har sånn pleier å gjøre blandingen svakere og kjipere. Jeg har jobbet på McDonalds. Bare en uke, men det var nok. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nuggets, pommes frittes og en sjeik. Snadder. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 De få gangene jeg er på MacDonalds spiser jeg Big Mac. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg spiser veldig sjelden på McDonalds. Noen timer etter jeg så 'Super Size Me' måtte jeg allikevel ta meg en titt. Det jeg så var et gulv med utrolig mye matrester. Jeg ble seig på skoene og de klistret seg fast i gulvet. Mistet egentlig matlysten. Etter at jeg hadde bestilt en Big Mac-meny satte jeg meg på et bord. Det gikk forsåvidt greit, bortsett fra at jeg måtte riste på stolen får å få vekk noen ekle smuler. I det jeg begynte å tygge begynte ~20 barn å skrike og hoie i et lekeområde med baller. De hadde, desverre for resten av gjestene, bursdagsfeiring. McDonalds er tragisk. Endret 30. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 mcChicken premiere er evig best på mcdonalds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå