mad_man@work Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spiser ikke på Mcdonalds om jeg kan ungå det Bergebys Bacon Burger meny med xtra burger er myyyye bedre! Mer smak i burgerne! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Medium Big Mac-meny med cola Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "den grillinga de skryter av kan så vidt anses som oppvarming, de siste årene har jeg aldri opplevet en skikkelig grillet burger - og i tillegg bruker de mindre ingredienser enn før." På hvlket grunnlag kan du legge frem disse faktane? Jeg jobber i Burger King og kan ikke akkurat si at vi legger på mindre ingrediense nå en det vi gjorde før?!? Å den oppvarmingen du klager på.. Det er nesten 1100 grader inni boilern når vi griller kjøttet ditt! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "den grillinga de skryter av kan så vidt anses som oppvarming, de siste årene har jeg aldri opplevet en skikkelig grillet burger - og i tillegg bruker de mindre ingredienser enn før." På hvlket grunnlag kan du legge frem disse faktane? Jeg jobber i Burger King og kan ikke akkurat si at vi legger på mindre ingrediense nå en det vi gjorde før?!? Å den oppvarmingen du klager på.. Det er nesten 1100 grader inni boilern når vi griller kjøttet ditt! Legger de fram av egen erfaring, har ingen "beviser" å underbygge dette med. Har ikke gått rundt og tatt bilder av BK-menyer de siste 5 årene... De burgerne jeg har spist på BK de siste årene har aldri smakt grillet, kunne like gjerne lagt dem i micro... Burger King var rett og slett betydelig før, og jeg er ikke den eneste som mener det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spiser ikke på Mcdonalds om jeg kan ungå det Bergebys Bacon Burger meny med xtra burger er myyyye bedre! Mer smak i burgerne! En grenlandsgutt? Bergbys er like dårlig som resten av røkla, men godt en gang iblant. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pleier å spise en MCSnack med Cola og en cheesebuger jeg, figger cheeseburgerene der.. Vet at de er små og rare men de smaker digg! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 BigMac, QP og Cheeseburgerne er gode på macern. Spiser der ikke så ofte, da. Er jo ikke særlig sunt. Ellers er jo Jafs å anbefale. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) "den grillinga de skryter av kan så vidt anses som oppvarming, de siste årene har jeg aldri opplevet en skikkelig grillet burger - og i tillegg bruker de mindre ingredienser enn før." På hvlket grunnlag kan du legge frem disse faktane? Jeg jobber i Burger King og kan ikke akkurat si at vi legger på mindre ingrediense nå en det vi gjorde før?!? Å den oppvarmingen du klager på.. Det er nesten 1100 grader inni boilern når vi griller kjøttet ditt! Støttes. Jeg har også jobba på BK, og vet at burgerne grilles. Etter at du har sett inn i broileren når den står på 1100 grader, og burgerne regelrett selvantenner der inne, skjønner du hva det er snakk om. Det er jo helt loco! Ontopic: I det siste har jeg prøvd ut mye av det nye McDonalds har kommet med. Grilled chicken bacon ranch salad er kongegodt. Av "gamle slitere" har man jo ekstra stor dobbel cheeseburger-meny med cola, 9-pack med BBQ og sweet'n'sour-saus. I de dager cheeseburgere hadde en anstendig pris, var 5x cheeseburgere og en stor cola et anstendig måltid. Endret 29. august 2004 av bfisk Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Extra stor coarter pounder meny med cola.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pleier å spise en MCSnack med Cola og en cheesebuger jeg Jeg også. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) De burgerne jeg har spist på BK de siste årene har aldri smakt grillet, kunne like gjerne lagt dem i micro... Burgene på BK er ofte lagt i mikro.. Etter at Burgern er grillet bli den lagt i en såkaldt "steamer" der den kan ligge i opptil 10 min. Når en kunde bestiller måltidet, blir burgen tatt opp fra steamern å lagt i en mikro... det er snakk om 5 sek eller noe. Endret 1. september 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva er det som har skjedd med inlegget mitt? Er 100% sikker på at jeg postet her i går Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 McFlurry Vanlig is (soft is i beger med saus oppå) BigMac (den aller aller største med alt tilbehør) Enkel hamburger/cheeseburger (muligens dobbel), når jeg bare skal ha noe å spise på. Lenke til kommentar
stout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 McFlurry m/NonStop (frivillig). Ellers blir det stor Quarter Pounder meny m/cola hvis noen ABSOLUTT skal dra meg med. Skjer heldigvis sjeldent, spiser bare 0-5 ganger årlig på McDonald's (McFlurry ikke medregnet). Kebab er "my junk of choice". Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg tar nok heller turen innom en pizzasjappe ala Dolly Dimples enn MøkkDonalds Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Spiser på MacDonalds ca. en gang i året. De gangene jeg er der spiser jeg alltid en hamburger, men den er alt for svær, så jeg orker ikke hele. Kan ikke fordra MacDonalds, med deres utvannede cola og kalorihamburgere Endret 29. august 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg tar nok heller turen innom en pizzasjappe ala Dolly Dimples enn MøkkDonalds samme her Lenke til kommentar
skallebank Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Extra stor Big Mac meny. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Varierer ofte mellom menyene... Men i sommer har det blitt mest McKylling... Dolly Dimples er jo helt forjævlig dyrt.... Endret 29. august 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Varierer ofte mellom menyene... Men i sommer har det blitt mest McKylling... Dolly Dimples er jo helt forjævlig dyrt.... Synes alle pizzasjappene i Norge er altfor dyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå