Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hyggelige McDonalds fakta Cola Light: Coca-Cola light 0,5 kalorier Forresten var det overraskende mange kalorier i salatene... ugh. Herved lover jeg meg selv å aldri spise der igjen. hvorfor i svart granskauen drikker du light brus? har du sukkersyken eller noe sånt? Endret 29. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hyggelige McDonalds fakta Cola Light: Coca-Cola light 0,5 kalorier Forresten var det overraskende mange kalorier i salatene... ugh. Herved lover jeg meg selv å aldri spise der igjen. hvorfor i svart granskauen drikker du light brus? har du sukkersyken eller noe sånt? Nei, men hvis du ser forskjellen på kalorier i vanlig brus og light-brus er jo valget ganske enkelt da, synes du ikke? En vanlig Cola er jo nesten en halv cheeseburger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 cola ligth inneholder faika sukker som gjør at blodsukkeret ditt går under det normale så du blir mere sulten og spiser en halv cheesburger mere... i tllegg er det mere skadelig for tennene også smaker det dritt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pleier alltid bare å spørre om hva de har som er ferdig Orker ikke å vente. Aka det som har stått på disken i 15min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 cola ligth inneholder faika sukker som gjør at blodsukkeret ditt går under det normale så du blir mere sulten og spiser en halv cheesburger mere... i tllegg er det mere skadelig for tennene også smaker det dritt Jeg klarer fint å drikke en Cola Light uten å bli mer sulten av den grunn. Har ikke snakket om at CL er mer helsevennlig enn vanlig Cola, nå snakker jeg om kaloriene. Jeg vet alt det du sa fra før. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 mcdonalds er ufattelig dårlig. Dyr og smaklaus mat! Lenke til kommentar
torstehu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg peide spise MacFarmer, men den gikk ut......den gav meg alt det jeg trengte av foor... :S Nå har jeg godt over til dobbel cheeseburger, den er ikke bedre enn MacFarmer Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mcdonalds er en sjappe som servere en løvtynn kjøttkake i en hvitemelsvegg. Mcdonalds er en nød-nød-nødløsning hvis man kommer hjem fra hytta og er ribba for mat i fryseboksen. Men når det likevel oppstår, er alltids en eller 2 store big macer litt mettende isåfall Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) spis på JAFS, der er det ordentlige burgere Endret 29. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 big mac, big'n tasty eller hva den heter, men mest spiser jeg quarter pounder! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 BigMac Og kansje en ekstra burger. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Pleier alltid bare å spørre om hva de har som er ferdig Orker ikke å vente. Aka det som har stått på disken i 15min. Jupp, jeg er ikke så kresen Endret 29. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg spiser ikke på McDonalds. Mye bedre å kjøpe fra et gatekjøkken eller noe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spiser der nesten aldri, men skal jeg spise noe blir det en vanlig hamburger. Orker ikke alt det klisset. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bigmac og en stoor sjokolade milkshake Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 her får man ordentlige burgere! pleier og spise 250gram med bacon og ost, og pommesfittes der..... anbefales Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 her får man ordentlige burgere! pleier og spise 250gram med bacon og ost, og pommesfittes der..... anbefales Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor har Burger King tapt så mye penger ? Merker der høyere pris selvsagt. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Når jeg er på Mc'Donald's spiser jeg Big Mac eller Mc'feast eller no sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå