porcelaiN Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Topic sier vel alt Jeg spiser mest McFeast Lenke til kommentar
Instict Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg besudler aldri kroppen min med slikt søppel.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg besudler aldri kroppen min med slikt søppel.. So. You'r one of them Det er Bigmac som er det beste Selvom Burger King er mye bedre en mcDonalds Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg spiser mest McFeast Eneste burgern med litt salat i, så jeg er med på den Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bruker å spise en Bigmac og jeg er sulten ellers blir det en milkshake eller en is Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Selvom Burger King er mye bedre en mcDonalds jepp Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pleier alltid bare å spørre om hva de har som er ferdig Orker ikke å vente. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fett, fett og enda mer fett. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spiser helst ikke burgerene der...syntes det er kvalmt å uhygensik... Men en is skader aldri. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ekstra stor BigMac meny med appelsin juce. Alltid! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg begriper ikke at McDonalds tjener så mye penger. De har jo helt klart det kjipeste og mest smakløse burgerene. Jeg kjøpte en Big Tasty for et par uker siden. Ut fra navnet skulle man tro den var stor og smakte mye. Den var ganske stor og smakte utrolig lite. Skal du ha burgere som smaker noe, går du til et random gatekjøkken eller ei kebabsjappe. Skal du ha burger som smaker virkelig godt, kan du oppsøke Woodstock på Karl Johan og kjøpe en Peaceburger. Hyggelige McDonalds fakta Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg begriper ikke at McDonalds tjener så mye penger. De har jo helt klart det kjipeste og mest smakløse burgerene. Jeg kjøpte en Big Tasty for et par uker siden. Ut fra navnet skulle man tro den var stor og smakte mye. Den var ganske stor og smakte utrolig lite. Skal du ha burgere som smaker noe, går du til et random gatekjøkken eller ei kebabsjappe. Skal du ha burger som smaker virkelig godt, kan du oppsøke Woodstock på Karl Johan og kjøpe en Peaceburger. Hyggelige McDonalds fakta Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Selvom Burger King er mye bedre en mcDonalds Burgerking _var_ mye bedre enn McD, men de har tapt seg noe voldsomt de siste par årene. Prisene er blitt mye høyere høyere enn McD, den grillinga de skryter av kan så vidt anses som oppvarming, de siste årene har jeg aldri opplevet en skikkelig grillet burger - og i tillegg bruker de mindre ingredienser enn før. McD har også et renere burgerkjøtt. Personlig har jeg begynt å gå over til SubWay så sant det lar seg gjøre hvis jeg ikke har så mye tid. MYE bedre, eneste problemet er at det ikke finnes så mange steder i Norge enda - lurer på om det bare var 6-7 steder. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hyggelige McDonalds fakta Cola Light: Coca-Cola light 0,5 kalorier Forresten var det overraskende mange kalorier i salatene... ugh. Herved lover jeg meg selv å aldri spise der igjen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) McD har også et renere burgerkjøtt. Å da med rene kjøtt mener dem ikke salt å pepper... Ta ut kjøtte av hamburgeren neste gang du er på mc'en, skrap av alt av dressing å ketchup... Skal love deg det smaker papp... I know.. Endret 29. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Spiser helst ikke burgerene der...syntes det er kvalmt å uhygensik...Men en is skader aldri. Uhygenisk? Har ofte hørt rykter når det gjelder McDolands når det kommer til det.. litt av hvert. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bah! 4,5g karbohydrat i en stor burger! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Bah! 4,5g karbohydrat i en stor burger! Mcfries er den stor karbo-synderen i McDonalds sin meny. Endret 29. august 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Joda, men de kan ikke akkurat kalle kjøttet for rent med en sånn mengde karbohydrater. Jeg som har spist bøttevis med cheeseburgere uten brød.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) BigMac eller McKylling,enten med fanta eller Jordbærshake(stor) Endret 29. august 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå