RolfB Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva trenger jeg for å kunne se dvd/mpeg filmer fra pc på tv? noen som har anbefalinger og eventuelt hva det vil koste? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Om jeg ikke misforsto helt spørsmålet ditt, trenger du vel ikke annet enn et helt vanlig skjermkort med tv-utgang? Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 oki Men vet du hva det koster? og kan jeg bare ha en ledning fra pc og til tv? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Et vanlig agp kort som har tv ut holder da! Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 de fleste kort med tv-ut har vel s-video utgang, har ikke tv'n din s-video inngang kan du bruke en scart overgang med s-video. tv'n din bør også støtte s-video ellers kan bildet bli svart/hvitt, dette kan derimot fikses ved og modifisere scart overgangen! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg fikk samme spørsmål fra en bekjent forleden og kjøpte at ett nvidia mx440 kort til 350,- og en kabel til 195,- det funket som bare det. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 de fleste kort med tv-ut har vel s-video utgang, har ikke tv'n din s-video inngang kan du bruke en scart overgang med s-video. tv'n din bør også støtte s-video ellers kan bildet bli svart/hvitt, dette kan derimot fikses ved og modifisere scart overgangen! Du syns ikke dette hørtes litt vel avansert ut for han? Som Carnifex sier, holder det med et noe eldre grafikkort (f.eks GeForce4 MX el.lignende) om du ikke har planlagt å gjøre noe annet med det enn å bruke det til å vise skjermbildet på tv'en. Hvilket skjermkort har du nå? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 syns bare han burde vite om det, kjipt å bruke penger på et nytt skjermkort og kabel også støtter ikke tv'n s-video! kan jo som sagt fikses ganske enkelt ved å koble sammen to ledninger inni scart overgangen, men fargene blir jo ikke heelt 100% i forhold til en tv som støtter s-video. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er ikke helt sikker på hva skjermkortet heter det er sigma eller noe Pcn ble kjøpt på elkjøp for 3 år siden .Tror jeg skjønte den forklaringen ang kabler .Jeg har en phillips 32"tv Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 se om skjermkortet ditt har en sånn utgang: kan sjekke om tv'n har det også. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Blir det store forskjeller på å bruke kompositt (er det ikke det den heter, den gule kabelen som utgjør video fra f.eks PS2?)-utgangen, og ved å bruke S-video? Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 På pcn så har jeg ike en slik utgang men på tvn så har jeg.så da blir det vel å kjøpe nytt grafikkkort og kabel .takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå