rvenes Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Av ein eller anne merklig grunn fungerer ikkje "kopier" i Mozilla Firefox. F.ekes kopiere fra websider, eller linken (forumer etc har ofte lange url'r.) Noken som opplever det samme? Det fungerer av og til.... det er det som er så merklig Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du kan jo prøve å dra muspekeren over hele linken da også høyreklikke og velg kopier, eller har du prøvd det kanskje? du kan også velge å gjøre det på en litt mer avansert måte. velg View->Source eller noe (husker ikke hva det var i Mozilla) så får du opp enten Notepad eller Wordpad, der finner du linken og kopierer den derifra. som jeg sa litt avansert måte den siste der, men den funker fett. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du må være litt mer spesifikk. er det edit->copy, copy fra contextmenyen eller ctrl+c (eller alle) som gir problemer? fungerer 'paste' ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Alle virker ikkje, men dei virkar av og til. Markerer tekst --> høgreklikk copy også reiser inni eit anna program så virkar så kjem ikkje teksten eg kopierte. Samme skjer med ctrl-c og ctrl-v og ctrl -x (klippe ut teksten) Teksten forsvinn då, men den kjem ikkje igjen når eg pastar. Det er kun i Mozilla Firefox det er problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå