p0lse Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 bestilte for en stund siden 1mbit adsl abonement type telenor....etter oppkobling av linjen viste det seg at denne var svært ustabil og detter ut hele tiden...fant fort ut at det var routeren/modemet som er defekt og ringte derfor kundeservice der møtte jeg en hyggelig kar som lovte meg et nytt modem og 3 dager etterpå lå dette hos mitt lokale postkontor... synes bare telenor fortjener litt cred for dette, god service Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 WOW! Første gang jeg har lest en positiv post om telenor Kanskje de som jobber hos telenor har sjel likevell da Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg kan på ingen måte klage på kundeservicen til Telenor, linjen min var fjellstabil og jeg datt ut én gang i løpet av x antall måneder. Vurderer faktisk Telenor når jeg skal bestille ny linje en gang i tiden, bare de får noen nye hastigheter :] Lenke til kommentar
ghraib Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ADSL modem fra TeleNor sliter/suger uansett.....router er konge! -G Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ADSL modem fra TeleNor sliter/suger uansett.....router er konge! Tja, i dag får Online-kundene som kjøper modem av de en router, denne kan takk og lov skrus av slik at man slipper slike simple jallaroutere som du mener er konge tydeligvis. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Må også hive meg på og si at jeg bare har gode erfaringer med Telenor. Linja er utrolig stabil, bra og rask support, mange gode tilleggstjenester osv. Har ingen planer om å bytte ISP. Endret 29. august 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ADSL modem fra TeleNor sliter/suger uansett.....router er konge! -G Hva er det ved ADSL modemene til TeleNor som suger da? Jeg har hatt et slikt modem fra TeleNor i over 2 år nå, og har ikke hatt noen problemer. Det er greit å utdype litt mer hvorfor det evt. sliter/suger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Vell, jeg har hatt slik en fra telenor et par år...å det sliter på stor trafikk... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ok, mitt sliter ikke på stor trafikk iallefall Sitter med et Alcatel modem Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har hatt et Alcatel-modem et par år nå. Oppgraderte fra 704/128 til 2048/256 tidligere i år. Har aldri opplevd noen problemer. Har den hastigheten jeg skal ha. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skjønner ikke helt den Telenor-hetsen rundt om på dette forumet. Jeg har hatt Telenor (2048/256) i ca 3mnd nå, og har hatt 0 nedetid. Får alltid den hastigheten jeg skal ha + litt xtra. Har SpeedTouch modemet/routeren. 510i tror jeg det heter. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skjønner ikke helt den Telenor-hetsen rundt om på dette forumet. Jeg har hatt Telenor (2048/256) i ca 3mnd nå, og har hatt 0 nedetid. Får alltid den hastigheten jeg skal ha + litt xtra. Har SpeedTouch modemet/routeren. 510i tror jeg det heter. Enig ! Min mening er at de er en av de bedre ISP'ene for tiden. Ikke billigst, men ikke mye dyrere enn andre. Man betaler for kvalitet Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Man betaler for kvalitet My point exactly! Har ikke erfaringer fra andre ISP`er, men jeg betaler gjerne en 50-100kr ekstra i mnd for en linje som er stabil. Istedet for en som detter ut stadig vekk... Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 En av hovedgrunnene til at telenor er størst i Norge er fordi de aller aller fleste kundene deres er fornøyde kunder. FAKTISK (rart) Dette forumet inneholder hovedsaklig en kategori folk som "fikser sjæl", "billigst mulig", de som ikke har bruk for alt det jalla som telenor tilbyr, eller der telenor har en løsning som ikke passer folk her (adsl bridge, rare programmer, for lav ut hastighet). Denne kundegrupper er forsvinnende liten, men en ganske viktig gruppe (det er de som preiker dritt om telenor og som skaper kundemassen for NGT). Det ser faktisk ut til at Telenor fokuserer mer på å blidgjøre denne gruppen nå enn før. * Byttet til å levere rutere * Fjernet nedlastningssperren ++ endel mindre ting Det som er negativt med denne kundegruppen (superbrukerene) er at de er svindyre. De laster ned så mye at telenor må betale svimlende summer i netleige rundtomkring. men men... Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 De skal få skryt for bra linje når det gjelder nedlastning, der går det unna som bare det med 2048, men uploaden gjør at mange velger å ikke ha adsl fra telenor. De har absolutt muligheten til å gi kundene bedre upload, så hvorfor ikke gjøre noe med det? Det er ikke mye som skal til, gi kundene 512 i upload istedenfor 256, for det er det eneste jeg ikke likte med telenor linjen min, den elendige uploaden.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 En av hovedgrunnene til at telenor er størst i Norge er fordi de aller aller fleste kundene deres er fornøyde kunder. FAKTISK (rart) Mindshare, en enorm kundemasse på oppringt som de elegant får over på ADSL, at de nå gjør seg lekre er jo pårgunn av at de mistet kunder i stort tempo frem til i vår, da dumpet de prisene ganske kraftig slik at man kan spekulere på om de kryssubsidierer ADSL for og senke sine konkurrenter som nå har to valg: leve av smuler eller bygge ut selv for og kunne ha såpass marginer at de kan tilby en anstendig tjeneste. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har hatt Telenorlinje nå i ett år og synes tjenesten har vært upåklagelig. Kan faktisk ikke huske om linjen noensinne har vært nede.. . Det var litt dyrt i starten, særlig med GB-sperre og lavere hastigheter enn konkurrentene, men etter sommeren da de dobblet linjen og fjernet sperren, er tilbudet deres helt genialt. Jeg fikk kun ADSLmodem av Telenor, noe jeg syns er best da jeg selv kan velge hvilken router jeg vil bruke på nettverket mitt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 WOW! Første gang jeg har lest en positiv post om telenor Kanskje de som jobber hos telenor har sjel likevell da word ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå