Erlendz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 My Dying Bride - Hele The angel and the dark river skiva Samme her.. Spesiellt Two Winters Only.. Helt enig! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sonata Arctica - Tallulah Hvorfor? Fordi jeg hørte den første gang når det ble slutt med eksen min som jeg hadde vært sammen med i 2år. Teksten stemte 98% med hva som hadde skjedd mellom oss - og det var skremmende trist for meg som var på sammenbruddets rand. Det er forresten også en skikkelig bra sang i seg selv - hører på den enda og mimrer mens jeg ler av at man tror livet er over når man "mister" et ubrukelig kvinnfolk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Sonata Arctica - Tallulah Den er drit fin, har også hørt på den et "par" ganger etter bruddet med eksen. Endret 16. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Don Mclean - Vincent Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Johnny Cash - Hurt Lenke til kommentar
loketing Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Johnny Cash - Hurt bra sang. faktisk bedre enn trent reznor sin. men det er min mening.. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Lunarica - The search continues / Fables of Dreams Nightwish - Lagoon Får mer frysning nedover ryggen!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nightwish - Dead boys poem Nightwish - Sleeping Sun De sangene er ikke så veldig triste,men de ble spilt i en begravelse til en kompis, såeh... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Wish You Were Here av Pink Floyd og Eg Ser av Bjørn Eidsvåg. Forbinder dem med en begravelse. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Radiohead - Street Spitit (Fade Out) Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Aerosmith - I don't wanna miss a thing Staind - It's been a while Goo goo dolls - Iris Sarah Mclachlan - Angel Bjørn Eidsvåg - Eg ser Coldplay -Yellow Coldplay - Trouble David Gray - Sail Away Dido - My lovers gone Alle disse er nært knyttet til kjærlighetslivet mitt, og da når det er problemer i det. "Eg ser" ble sunget i min bestemors begravelse og har den derfor med Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 alt fra spice girls. enkelt å greit fordi musikken er grusomt dårlig Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Rammstein - Klavier Rammstein - Nebel Rammstein - Ohne dich Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Rammstein - Ohne dich Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Lasgo - Cry Den er laga for å grine.. når det blir slutt med dama, så hør på denne! Endret 26. februar 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Lasgo - Cry Den er laga for å grine.. når det blir slutt med dama, så hør på denne! Stemmer for den, ikke en kvalitetsmessig god sang, men den er trist. Michael Learns To Rock - Someday Lighthouse Family - High Scorpions - Send me an angel Scorpions - Wind of change Endret 26. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har ikke for vane å bli emosjonell av musikk; men Cat Powers vokal (backet av gitar) på Good Woman gir meg gåsehud i skrivende stund (albumet Free anbefales dypt). From Grace av vår egen Thomas Dybdahl er også en fantastisk låt, som bør få fram melankolikeren i hvem det skulle være :] Har du ikke felt en tåre før? Hmnei. Musikk berører meg definitivt emosjonelt; spesielt hvis jeg kjenner meg igjen i teksten kan det komme en klump i halsen, men ikke i den grad at det setter tårekanalene i sving. Pink Floyd - Dogs gjør meg heilt tuln. Om jeg ikke er i en trist fase fra før så griner jeg ikke, men denne sangen gjør noe med sinnet. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Musikk er veldig emosjonelt og man forbinder gjerne spesielle låter med spesielle situasjoner, perioder eller personer. Det er vel derfor helt naturlig å kjenne seg litt trist ved spesielle låter. Noen låter kan vel dessuten være så "spesielle" at man rett og slett nesten gråter ved å høre de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er det med Frekkas og dobbeltposter? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har dog ikke begynt å grine til en sang, men dette er noen sanger som gjør en "trist": Rammstein - Seeman Rammstein - Wilder Wein Children Of Bodom - Everytime I Die Vet at det er flere, men kommer ikke på noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå