Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Red Hot Chili Peppers - Tearjerker Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tom McRae - Sadly Beautiful Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter burde jo strengt tatt ikke fått lov til å skrive i denne tråden her. De griner for lett Ehehaha... WORD! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ingen som får meg særlig trist, men noen har da litt mer seriøse tekster enn andre... 2 Pac - Dear mama Dum dum boys - Tyven tyven. Finnes mange bra låter, men det hjelper om de har en historie. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) R.E.M. - Everbody Hurts er.... trist. Rett og slett. enig på den der Edit: Red Hot Chilli Peppers - Under The Bridge er også veldig fin Endret 26. november 2004 av Winters Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvorfor er det så få som nevner klassisk musikk? Det er jo den tristeste av den triste musikken! John Williams - Deer Hunter Den er trist som fy, spesielt etter at jeg så "Deer Hunter" filmen! Har ikke begynt å gråte til den, men akk, så melankolsk jeg blir! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Edit: Red Hot Chilli Peppers - Under The Bridge er også veldig fin Den er fin, men likevel ikke så "trist" som Tearjerker Lenke til kommentar
loketing Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 pearl jam - "last kiss". tror jeg aldri har hørt en så trist sang.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jenter burde jo strengt tatt ikke fått lov til å skrive i denne tråden her. De griner for lett Ehehaha... WORD! De gjør det nok bare fordi samfunnet sier at de skal gjøre det lett.... tror egentlig ikke jenter er så ekstremt mye mer følsomme enn gutter.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) begynner ikke å grine, men Aha - Velvet Endret 14. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 De gjør det nok bare fordi samfunnet sier at de skal gjøre det lett.... tror egentlig ikke jenter er så ekstremt mye mer følsomme enn gutter.. Vanskelig å si det der. En ting som er sikkert er i hvert fall at jenter griner mye mer enn det gutter gjør. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 begynner ikke å grine, men Aha - Velvet Mhm.. fin den Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 De gjør det nok bare fordi samfunnet sier at de skal gjøre det lett.... tror egentlig ikke jenter er så ekstremt mye mer følsomme enn gutter.. Vanskelig å si det der. En ting som er sikkert er i hvert fall at jenter griner mye mer enn det gutter gjør. Jaja... Kvinner er mer følsomme ovenfor smerte, men kan også takle sterkere smerte enn menn... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) det meste jeg spilte i sommer; the cure - a forest, sheep og meddle albumene av pink floyd, diverse lou reed og the doors, led zeppelin - going to californa, hotel california albumet av the eagles, og sikkert mye annet. begynner ikke akkurat å grine, men føler meg trist og lengter etter sommeren. Endret 14. desember 2004 av iver89 Lenke til kommentar
bailey Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sarah McLachlan - Angel Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 good charlotte-hold on...eller er vel mer musikkvideon der som får tårene til å presse på Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 pearl jam - "last kiss". tror jeg aldri har hørt en så trist sang.. Endelig noen som kom med denne sangen. Men hva med Nick Cave - The weeping song og Ship Song Madrugada- Majesty Jeff B -Last goodbye Matchbox 20 - Hang Tom Mcrae - Boy with the booblegun og Bloodles Counting Crows - Anna begins Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det passer vel kanskje ikke helt inn her, men hvis det er en sang som skulle fått meg til å grine, måtte det vel vært (n)O-zone - Dragostea Dritt Lei (eller hva den nå het). Jeg har hørt den så sinnsykt mange ganger at jeg pines hver gang jeg hører den... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Mange "grinbare"-sanger, men Nazareth - Love Hurts, da spesielt rundt soloen, er absolutt pent og nydelig. Nærmest til å grine av Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ser at det ikke er mange som refererer til filmmusikk her, hva med sangen i de helt siste scenene i Black Hawk Down. Må innrømme at jeg blir litt choked up av den sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå