Rippey Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Eric Clapton - Tears in Heaven, spesielt hvis man vet forhistorien til sangen.. :'( Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 spesielt hvis man vet forhistorien til sangen.. :'( Noen som vil fortelle? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 spesielt hvis man vet forhistorien til sangen.. :'( Noen som vil fortelle? Han mistet sønnen sin da han tragisk nok døde av å ha falt ut av et vindu. Sønnen ble bare fire år. Sangen er vel dedisert til han. :'( Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sønnen hans døde og Clapton skrev sang om det. Hvis jeg husker rett. :hmm Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Devin Townsend - Tiny Tears Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 spesielt hvis man vet forhistorien til sangen.. :'( Noen som vil fortelle? Han mistet sønnen sin da han tragisk nok døde av å ha falt ut av et vindu. Sønnen ble bare fire år. Sangen er vel dedisert til han. :'( Ja, falt ut av et vindu høyt oppe i en skyskraper i New york mener jeg. Noe som gjorde at Eric Clapton på ny gikk i dørken. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Tr00 christraping black metal vekker følelsene i meg. RAWR Endret 25. november 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
simeik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Rammstein - Nebel Guns'n'roses - Since i don't have you Nightwish - Dead boy's poem Norther - Frozen sky sukk! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har ikke for vane å bli emosjonell av musikk; men Cat Powers vokal (backet av gitar) på Good Woman gir meg gåsehud i skrivende stund (albumet Free anbefales dypt). From Grace av vår egen Thomas Dybdahl er også en fantastisk låt, som bør få fram melankolikeren i hvem det skulle være :] Har du ikke felt en tåre før? Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Forskjellige årsaker til at de er emosjonelle, men her er lista. Pink Floyd - Wish You Were Here Tracy Chapman - Sorry Dum Dum Boys - Tyven, tyven Bjørn Eidsvåg - Skyfri himmel R.E.M - Everybody Hurts Eric Clapton - Tears in Heaven U2 - With Or Without You Phil Collins - Against All Odds Ozzy - Changes Eva Cassidy - Songbird Poison - Every rose has its thorn Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har ikke for vane å bli emosjonell av musikk; men Cat Powers vokal (backet av gitar) på Good Woman gir meg gåsehud i skrivende stund (albumet Free anbefales dypt). From Grace av vår egen Thomas Dybdahl er også en fantastisk låt, som bør få fram melankolikeren i hvem det skulle være :] Har du ikke felt en tåre før? Hmnei. Musikk berører meg definitivt emosjonelt; spesielt hvis jeg kjenner meg igjen i teksten kan det komme en klump i halsen, men ikke i den grad at det setter tårekanalene i sving. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg glemte Bjørn Eidsvåg - Eg ser.. :/ Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Goo Goo Dolls - Iris You're the closest to heaven that I'll ever be... Five For Fighting - Superman/It's Not Easy Christina Aguilera - Beautiful Beatles - Eleanor Rigby Hollies - He's My Brother Sangen på slutten av Karius & Baktus-filmen (stakkars tanntroll) 3 Doors Down - Here Without You Bill Withers - Aint no sunshine Herborg Kråkevik - Den fyrste song Louis Armstrong - What A Wonderful World Lion King - Can you feel the love tonight The Eagles - Desperado Sarah Mclachlan - Angel Disney - Pinnoccio - When You Wish Upon A Star EDIT: Hupp, glemte denne: Jan Eggum - Kor E Alle Helter Hen Edit 2: Og denne: Enya(?) - Braveheart (theme) Endret 26. november 2004 av Xoduz Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Sanger som får meg til å grine: -Patricia mcneal - Ain't that just the way -RadioHead - Creep <--huff......smerter i hjertet mitt. -Seal - Kiss from a rose. -M. jackson - Stranger in moscow Det er flere enn dette med disser kommer eg på eller vet navnet på artistene. *være lei seg etter å bli mint på ting* Edit: Kiss from a rose ikke like a rose. Endret 26. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Chicago - If you leave me now Frank Sinatra - A man alone Vera Lynn - We'll Meet Again Carpenters - Solitaire Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dream Theater - Stream of Consciousness Får hvertfall frysninger av den... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 My Dying Bride - Hele The angel and the dark river skiva Samme her.. Spesiellt Two Winters Only.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Creed- One Last Breath.... Trist og fin.. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jenter burde jo strengt tatt ikke fått lov til å skrive i denne tråden her. De griner for lett Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Are og Odin's Britney Spears greie. Hva er i veien med det norske folk? Er hele samfunnet på vei utenfor stupet? Det er f**n meg så tragisk at det er til å grine av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå