A_N_K Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 The Flaming Lips - Do You Realize? På meg virker denne låten ganske optimistisk, på en noe skrudd måte :] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 På meg virker denne låten ganske optimistisk, på en noe skrudd måte :] Jepp, men den har liksom en slags sentimental sound. Liker i hvert fall godt å sette på det albumet når jeg trenger litt deppemusikk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dia Psalma - Alla älskar dig. Trist sang, egentlig. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 På meg virker denne låten ganske optimistisk, på en noe skrudd måte :] Jepp, men den har liksom en slags sentimental sound. Liker i hvert fall godt å sette på det albumet når jeg trenger litt deppemusikk. Har du forresten hørt live-versjonen av denne? Har et opptak gjort av svensk radio, hvor de gjør en svært så energisk/oppløftende versjon (anbefales). Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) the call og the ktulu på s&m albumet... Enig der. Nyydelig sang! måtte bare rette på en ting. den sangen heter The Call Of Ktulu. den er veldig bra på S&M cdn. Jason gjør en god jobb der. ontopic: den sangen som nesten får meg til å grine er Metallica med Fade to Black. den har så følelsesmessig tekst syns jeg. life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free det er jo andre sanger av Metallica som har sånne tekster som det går ann å gråte av. som the unforgiven, nothing else matters og the unforgiven II og noen fler. Endret 18. september 2004 av graslauk Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ingen sanger får meg til å ramle av hengslene akkurat, men jeg har en folkevise jeg er svak for da... Dette henger nok igjen fra barndommen -->Vesleblakken<-- Les teksten så skjønner dere hva jeg mener, folkevisa er et stykke ned på siden. Sveinl. Endret 16. september 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Disse gir positive minner om meg og dama (det er så mange så jeg tar bare et par som ikke er nevnt tidligere): Enya - Only Time Cecilia Vennersten - Det vackraste (annbefaler også å se en film ved navn Sweet November hvis du skal ha en romantisk aften med kjæresten) Ikke fult så gode minner: Kent - Sundance Kid Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Pearl Jam - Indifference & Jeff Buckley - Dream Brother R.I.P. Jeff... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Marius Muller - Carmen er en fin sang. Foo Fighters med Everlong er også en kjempe sang Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 chewsney (et eller anna) - the one and only Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den sangen som nesten får meg til å grine er Metallica med Fade to Black.den har så følelsesmessig tekst syns jeg. Det som er stilig med Fade To Black, er at det handler om en fyr som tenker på å ta selvmord, og ender opp med å gjøre det. De fikk mye refs, og ettersom selvmordsstatistikken i California visstnok steg brått etter at Ride The Lightning ble gitt ut (tviler på at det har noe med RTL å gjøre, men har hørt det noen plasser) fikk de ekstra mye kjeft. Teksten er i alle fall til å bli deppa av. Og btw, du glemte "life" i "it seems, will fade away". Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 fade to black eier Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 fade to black eier skulle akkurat til å skive det selv... Noen utrolig bra soloer i den sangen. Vanskelig å finne noe å utsette på fade to black Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vanskelig å finne noe å utsette på fade to black James synger falskt som faen. Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Boyzvoice - She was only twelve.... Ho var berre 12 Håper virkelig ikke denne sangen skildrer noe personlig for deg. Nei det håper vii vikerlig ikke;) he he Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er jo enga fan født og oppvokst på enga så vålerenga kjerke ikke alle verjoner er litt triste. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) The Streets - Dry Your Eyes Mate teksten passet også veldig godt akkurat nå Sitter her med tårer i øynene.... Endret 25. september 2004 av b0berg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *bumpe fin gammel tråd* Starten på At The Drive-In - Embroglio er egentlig ganske trist. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 U2 - With Or Without You Mazzy Star - Wild Horses Evergrey - I'm Sorry Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 U2 - With Or Without You Agreed, den er fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå