sokk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Mange bra sanger i denne tråden. Her er mine: Bjørn Eidsvåg - Eg ser Pink Floyd - High Hopes Iced Earth - The Pierced Spirit Iced Earth - A Question Of Heaven Nirvana - Something in the Way (Helst Unplugged) Metallica - Fade to Black Return - Bye, Bye Johnny Ikke helt trist, men fin stemning: Blind Guardian - A Past and Future Secret Endret 8. september 2004 av sokk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Må vel være litt trist innimeg om jeg skal gråte av musikk.. Men Coldplay.. Noe Metallica.. White lion -When the children cry.. Den er så fin Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hmm.. Hellbillies - Cooltour albummet (sikkert ikke noe for dere byfolk ) Toto - 2Hearts, I wont hold you back, i will remember, better world, the road goes on o.s.v o.s.v utrolig my bra! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Emiko Shiratori - Melodies of Life Faye Wong - Eyes on Me Jade - 1000 Words Rikki - Suteki da Ne Annie Lennox - Into the West Enya - May It Be Edit: Morten Harket - Camilla og Sebastian Er nok flere også, men spesielt disse sangene gjør inntrykk. Endret 13. september 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dum Dum Boys - Tyven, tyven. Jeg gråt som faen da jeg så dokumentaren om DDB på Lydverket. Tyven, Tyven er en milepæl i norsk musikkhistorie. RIP! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Den er ganske trist, ja. Hvis det er den jeg tror det er. Den med bare piano i, sant? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 The Flaming Lips - Do You Realize? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Den er ganske trist, ja. Hvis det er den jeg tror det er. Den med bare piano i, sant? Den sangen med bare piano heter "det nye riket". En annen Dimmu Borgir låt som er veldig rolig er "fear and wonder", som ikke ligner på vanlige Dimmu Borgir låter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Den er ganske trist, ja. Hvis det er den jeg tror det er. Den med bare piano i, sant? Den sangen med bare piano heter "det nye riket". En annen Dimmu Borgir låt som er veldig rolig er "fear and wonder", som ikke ligner på vanlige Dimmu Borgir låter i det hele tatt. "Sorgens Kammer" er både rolig og har bare piano i motsetning til "Det nye Riket" (inneholder litt piano ja). Og "Fear and Wonder" er egentlig ikke veldig rolig, i alle fall ikke i forhold til "sorgens kammer". "Fear and Wonder" er btw en intro. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Lurer på hvordan Dimmu Borgir kan få deg til å gråte. Kanskje av skrekk? Hva betyr RIP? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Uff, Rest In Peace? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dum Dum Boys - Tyven, tyven. Jeg gråt som faen da jeg så dokumentaren om DDB på Lydverket. Tyven, Tyven er en milepæl i norsk musikkhistorie. RIP! Støttes! Rest in peace... Btw; Savoy - Velvet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bjørn Eidsvåg - Eg ser Den ble sunget i begravelsen til søsteren til en kamerat av meg.. skal ærlig innrømme at jeg fikk litt rusk på øyet da. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dum Dum Boys - Tyven, tyven. Jeg gråt som faen da jeg så dokumentaren om DDB på Lydverket. Tyven, Tyven er en milepæl i norsk musikkhistorie. RIP! Støttes! Rest in peace... Btw; Savoy - Velvet Har ikke A-ha samme sangen.. ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Uff, Rest In Peace? jepp Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Uff, Rest In Peace? jepp Med tanke på at kaiern hører på black metal så mente han kanskje Rot In Pieces EDIT:whoooops, greide å skrive feil navn der... Endret 16. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Den er ganske trist, ja. Hvis det er den jeg tror det er. Den med bare piano i, sant? stemmer det, skiller seg litt fra de fleste andre dimmu låter Endret 14. september 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har ikke lest hele tråden så vet ikke om den er nevnt, men Bruce Springsteen - The River kan gi ganske stor klump i halsen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har ikke lest hele tråden så vet ikke om den er nevnt, men Bruce Springsteen - The River kan gi ganske stor klump i halsen den er fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå