Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Whiskey Lullaby av en jeg ikke husker... er det Brad Paisley du mener? UTROLIG fin sang! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja det var den. Den er kjempefin Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ja det var den. Den er kjempefin første gangen jeg så den så jeg videon, trengte faktisk et par minutter på og komme meg igjen Men jeg er ustolt over at jeg glemte og nevne min store Norske Helt Bjørn Eidsvåg, nevner fine sanger i fleng: Tør'kje Leva,Klovnar,Eg ser,Forbuden frukt,Føtter på Fjell,Gammal Drøm,Fly barn fly,Barnemenneske,Du tok ikkje auene dine ifrå meg, Alt du vil ha,To små Planeter, Blyge Blomar,Ein fin liten blome,Tilgi Meg,Eg såg en engel i dag,Drømmemannen, Tapte Gyldne Stunder,Angoramjuk natt,Ein får elska mens ein kan,Bare Ein Mann,En vakker dag,Ein liten vimpel,Vinterland Sikkert MANGE bra jeg har glemt, og for det andre skulle jo bare nevne noen, men Eidsvåg har ikke bare noen bra sanger....dette er alle sanger som gjør meg rolig, og mange av dem rører faktisk det indre og, angoramyk natt blant annet!!! Endret 5. februar 2009 av Kjeksboxen Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Within Temptation - All I Need og Within Temptation - Frozen Lenke til kommentar
Robinsb Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 The streets- dry your eyes, den er veldig trist Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den nye grandiosa uten paprika sangen. FORBANNA DRITT SANG. TRAGISK SHIT. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) My Dying Bride - For My Fallen Angel. Endret 7. februar 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dire straits- brothers in arms og "puff den lille dragen" på både engelsk og norsk. Dakkar dragen Flere er: fort minor- where do you go og Guns n'roses- don't cry. Endret 7. februar 2009 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vet ikke hvorfor, men siden jeg helt siden jeg var liten (1.klasse) så har jeg aldri kunne høre "Blåmann Blåmann, bukken min" uten og gråte og få klump i halsen.. Dakar bukken Tuller ikke.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Den nye grandiosa uten paprika sangen. FORBANNA DRITT SANG. TRAGISK SHIT. Mhm. Tårene presser seg på ganske ofte egentlig, når det er reklamepause. Jeg blir på gråten av temasangen til Wild Arms, jeg <3 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Windir - Saknet er verdens tristeste sang og verdens beste Støttes! Det høres ut som om valfar hadde det fysisk vondt når han "synger" den sangen der. Får frysninger av den. Gud for en brutal sang! Jeg er enig, men for min del så er Windir – Journey to the End like trist. Når jeg tenker på Valfars død/leser om han/ser bildet av gravsteinen hans mens jeg hører sangen merker jeg at jeg får skikkelig dype frysninger nedover hele kroppen. Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Positivt: Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Shine on you Crazy Diamond Pink Floyd - The Gunners Dream Pink Floyd - Mother Negativt: Scissor Sisters - Comfortably Numb (Skjønner ikke at det går an å herpe en så vakker sang så mye...) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Blir sittende og tenke, og jeg blir litt lei inni meg når jeg hører Linkin Park - Hands Held High. Synes det er en veldig fin sang.. Liker bare ikke refrenget. Går bare Amen, amen, amen Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Negativt:Scissor Sisters - Comfortably Numb (Skjønner ikke at det går an å herpe en så vakker sang så mye...) Kunne ikke ha vært mer enig Joo.. Pink Floyd- Shine on you crazy diamond, Live versjon på "A delicate sound of thunder" Joy division- Love will tear us apart Julee Cruise- Questions in a world of blue Guns'n'roses- November Rain The Doors- The end Tja...så og si hele "The Wall" med Pink Floyd. Jøss, ble jo litt sentimental her Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Toto - Bottom of your soul Får klump i halsen av den iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Metallica - Mama said Nivana - You know you're right, også Something in the way Porcupine tree - Way out of here Eva Cassidy - Fields of gold Opeth - Hope Leaves Radio Head - Street Spirit, så jævlig godt å la tårene renne til den sangen. Lifehouse - Storm, men klarer aldri høre den lengre for melodien ble brukt i begravelsen til morfar. Endret 18. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kirkeorgel/opera-introen i Symphony of Enchanted Land av Rhapsody (jada, cheesy, men vakkert) kan bringe frem en tåre nå og da, for min del. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er fortsatt ikke en sang som virkelig har fått meg til å gråte, men noen sanger kan røre meg skikkelig slik at øynene blir ganske tårevåte. Te dømes: Bob Dylan - Nobody 'Cept You Bright Eyes - Landlocked Blues, Poison Oak Dire Straits - Brothers in Arms (kanskje ikke nå lenger, lenge siden jeg hørte på den) Guillemots - Trains to Brazil Mew - White Lips Kissed Nick Cave and the Bad Seeds - (Are you) The One That I've Been Waiting For, Nobody's Baby Now, Ain't Gonna Rain Anymore, The Kindness of Strangers, Slowly Goes the Night Patrick Wolf - Eulogy Pink Floyd - Wish you Were Here Spiritualized - Cool Waves, Soul on Fire Tom Waits - Georgia Lee, Downtown Train (kan ikke teksten, så jeg blir rørt av mine egne bilder) Noen er mer enn andre, og de fleste krever at jeg er i en viss stemning. Det er for øvrig sikkert flere sanger, wtf do I know. Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hørte en ny sang nå nettopp! Fantastisk! Andreas Dahl - A Family Fives Father (Spesielt pt. 2) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Elton john- can you feel the love to night Deilig å høre på når jeg er med grava, ja jeg vet det er en typisk “love-song” men jeg synes sangen passer til det også. ”It’s enough for this restless warrior just to be with you” etc:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå