Fragletrollet Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nine Inch Nails - Hurt Denne sangen.... minner... fine minner... fæle minner.... og dritbra sang. Faen, denne sangen er emosjonell for meg! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) evanescence - you Denne sangen er så _utrolig_ fin, har så mange fine minner knyttet til den. Nå gjorde jo dama det slutt for ca en halvtime siden, så jeg tror jeg skal holde meg unna den sangen en stund. Endret 4. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Black Sabbath - Solitude Opeth - A fair judgement Katatonia - We must bury you, Criminals, Ghost of the sun, Teargas, Deadhouse, saw you drown Death - Empty words (ikke spør ) Nesten all theme-musikken fra Braveheart. Neil Young - The needle and the damage done Nick Cave - And no more shall we part .. , As I sat sadly by her side. Demons & Wizards - The fiddler on the green Hypocrisy - Drained edit: leifevirks Endret 6. september 2004 av rasgar Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vet ikke om den er nevnt før, men Dum Dum Boys - Tyven Tyven er en utrolig fin sang med trist tekst. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 da jeg var liten grein jeg av den karius og baktus snagen Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Drit bra post Jeg synes disse sangene er litt feelings: Nightwish - Swanheart Midnight Choir - October 8 Limp Bizkit - Behind blue eyes (minner...) Richard Marx - Right here waiting EDIT: Jeg lasta akkurat ned Jeff Buckley - Halleluja og... wow! snufs... Endret 7. september 2004 av Creeping_Death Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle Ayreon - Cold Metal Rolling Stones - Angie Black Sabbath - When Death Calls Seal - Kiss From A Rose Ambeon - High Ambeon - Ashes Nick Cave & Kylie Minouge - Where The Wild Roses Grow Within Temptation - Our Farwell Scorpions - Still Loving You Gary Jules - Mad World Litt hardere: Metallica - The Unforgiven, Bleeding Me, No leaf Clover System Of A Down - Spiders Endret 6. september 2004 av RIP Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) S&M albumet til metallica the call og the ktulu på s&m albumet... Begynner ikke akkurat å grine av det da... men kunne sikkert ha klart det, hvis jeg konser.. Endret 6. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 K's Choice - Virgin State Of Mind Bif Naked - Lucky Clannad - The Bridge Of Tears Nirvana - Something In The Way Chris Beck - Close Your Eyes Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 the call og the ktulu på s&m albumet... Enig der. Nyydelig sang! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Her er min liste... Alle disse låtene er tårefremkalende grunent minner, naturlig nok. Eva Cassidy - Fields Of Gold Jeff Buckley - Hallelujah Green Day - Good Riddance Goo Goo Dolls - Don't want the world to see me Eric Clapton - Tears In Heaven Chris DeBurgh - Lady in Red Queen - Who wants to live forever Gene Clark - Echoes Nick Cave & Kylie Minouge - Where The Wild Roses Grow Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Metallica - Fade to black Alice In Chains - Nutshell Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har aldri begynnt grine bare pga av en sang. Jeg ser av og til noe eller opplever noe som får tårene til å renne både pga opplevelse og pga musikken. -Little by Little - Kanashimi wo Yasashisa Ni -Toshiro Masuda - Naruto (Morning, Sadness And Sorrow og Naruto Main Theme) -Al Green - Let's Stay Together -Luis Bachlov - The Grand Duel (Parte Prima) -Thomas Newman - American Beauty (A Rose, Angela Undress og Plastic Bag Theme) -Thomas Newman - The Green Mile (Coffey on the Mile) -Frankie Valli - Cant Take My Eyes Off You -Smashing Pumpkins - Landslide -Black Sabbath - Planet Caravan Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Slipknot - The Vermillion pt 1særlig denne delen av teksten er røende for meg, da eg tolker den veldig personlig... "I won't let this build up inside of me!" Enig! Helt utrolig bra sang! hvor trist pt.1 er vet jeg ikke men pt.2 er vertfall det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Metallica - Unforgiven Fin sang, veldig masse energi i den. Godt gjennomført. Genial. En av dei beste sangane som er laga. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Incubus - Wish you were here. Og det er enttop det jeg gjør. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Får meg ikke til å grine akkurat, men en ganske trist sang er Mew - Comforting Sounds Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Incubus - Wish you were here.Og det er enttop det jeg gjør. den sangen er hærlig... Slipknot - The Vermillion pt 1særlig denne delen av teksten er rørende for meg, da eg tolker den veldig personlig... "I won't let this build up inside of me!" Enig! Helt utrolig bra sang! hvor trist pt.1 er vet jeg ikke men pt.2 er vertfall det fordi om en sang har fart så kan den være trist... man har fortsatt de samme nitriste skrikene(I won't let this build up inside of me) i den.... Endret 9. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
loketing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) synes dette var en veldig fin post. må innrømme at jeg blir litt tårevåt av å lese noe av dette.. jeg blir ofte rørt av musikk, og en sjelden gang så mye at jeg tar til tårene. siden topicen handler om de som får meg til å grine, skal jeg bare nevne de. mye fra Schindler's List soundtracket får meg på gråten, og spesielt "Adagio for strings" av Barber (brukt bla. på Platoon soundtracket). disse stykkene er helt fantastisk godt komponert, og kan gi slike følelser selv om man ikke assosierer det med noe. men det jeg griner mest av er en sang av Billy Talent. et lyrisk mesterverk er det neppe, men det har en veldig stor effekt på meg.. billy talent - "nothing to lose" ja.. kanskje litt mye klynk fra min side, men man må da være ærlig.. edit: la heller inn en link, tar litt mindre plass.. Endret 8. september 2004 av loketing Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Midnight Choir: Mercy Of Maria Midnight Choir: The Ballad Of Emma Deloner Midnight Choir: Gypsy Rider Midnight Choir: Jeff Bridges Midnight Choir: October 8 Midnight Choir: A Long Hard Ride Midnight Choir: Amsterdam Stranded Midnight Choir: Harbor Hope Midnight Choir: Dear Friend W.A.S.P: The Idol (min absolutt favoritt låt!) W.A.S.P: What I'll Never Find W.A.S.P: The Raging Storm W.A.S.P: Hallowed Ground W.A.S.P: Sleeping In The Fire Guns n Roses: Civil War Helloween: A Tale That Wasn't Right Endret 8. september 2004 av Chainsaw Charlie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå