AvidGamer Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Huff gud ja. Jeg kjempet mot tårene i den filmen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Huff gud ja. Jeg kjempet mot tårene i den filmen. I pay it forward? å faen, kommer på at når jeg var rundt 3-5 år gråt jeg da faren til den lille løven i løvenes konge filmen døde XD Det triste klippet fra Pay it forward: Se filmen hos Youtube Endret 14. august 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Red Hot Chili Peppers - Tear HammerFall - Always Will Be Evanescence - I'm Broken Lenke til kommentar
Heineman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er en Enya-sang jeg ikke husker navnet på som gjør meg veldig melankolsk Sikkert "May It Be", som var laget for Ringenes Herre filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mange sanger av The Cure. Bl.a. Plainsong, Friday I'm In Love og A Letter To Elise. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Byz - Why do we always fight Og Celine Dion Titanic sangen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gråter forresten litt av Britney Spears også. Kanskje ikke så mye av musikken, men Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg synes den er så ufattelig trist. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rulletekts musikken på filmen De Gales Hus. Fy F**n den sangen er så trist. Greide ikke finne den noe sted så endte opp med å rippe den selv. PM hvis noen vil ha. Lenke til kommentar
Gobity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The Gnome vekker mange minner! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Regner nesten med at den er postet før, men den får meg nesten til å grine noen ganger. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet ike om disse er postet men... Martina McBride - Concrete Angel +++ Mange fler jeg ikke kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Se filmen hos Youtube Ikke det at jeg har nesten startet å grine av den, men pen sang Lenke til kommentar
camracam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 -Guns N roses : Dont you cry tonight! http://www.youtube.com/watch?v=OtZMiCN_4hM...feature=related (spilte den i begravelesen til broren min..) - Michael Jackson - Earth Song * -Metallica - One ... - two teardrops... http://www.youtube.com/watch?v=Mss9ikIybrQ...feature=related sikkert mange fler også.. jo! heh: disney har endel som er helt for ferdelige! og denne: aaww... =) Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lene Alexandra - My boobs are ok. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fleetwood Mac - Man of the world Må høres! Teksten er fantastisk Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Pianoen i begynnelsen av Keane - Bedshaped er supertrist (0:30). Hele sangen er ganske fin og trist, forsåvidt. Endret 4. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal mye til for at musikk skal få meg til å grine, men har i allefal et par låter som er fine:) Phil Collins - "Long long way to go" Mike and the Mechanics - "Par Avion" Peter Gabriel - "Here Comes the Flood" og ikke minst "Don't Give Up" Er blant annet fra Miami Vice serien, enormt mange fine sanger som matcher episodene de hører til:) Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeff Buckley - Hallelujah hva med originalen? Jeff er jo dråper med vann i forhold... Men fin sang, nekter ikke på det... Husker første gangen jeg hørte confortably numb med Pink Floyd, ble rett og slett sjokka over hvor bra det kunne gjøres, noe som gikk over til litt tårer når solon kom ellers så har disse sangene mye og si for meg: Neil Young - The Needle and the damage done, Harvest og a man needs a maid The travellin willburys - tweeter and the monkey man(for meg den perfekte sang) Alphaville - forever young Sinead O´Connor - Nothing compares to you Eric Clapton - Wonderful tonigth( han får faktisk følelsene fram ennå) og seff som noen andre nevnte Green Day med good riddance Jeg er utrolig glad i musikk, og med tårer blir jeg ekstra fornøyd Endret 5. februar 2009 av Kjeksboxen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Whiskey Lullaby av en jeg ikke husker... Blain(e?) Larsen(larson?)-How do you get that lonely Enclosure (fra metal gear solid) Calling to the night (Metal gear solid) Det er fine sanger det Endret 5. februar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå