Heden Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Windir - Saknet er verdens tristeste sang og verdens beste Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Må bare anbefale noen sanger, som jeg vel aldri har grinet til, men som er en slags balsam for min sjel : Collective Soul - Adored Mastedon - It is done Martin Page - In my room Survivor - Ever since the world began Håper du liker disse du også PS: Tony Carey har en haug av glimrende låter!! mvh Detomaso Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hm, You'll be in my heart av Phil Collins.. Men er vel mest fordi jeg tenker på Tarzan når jeg hører den. Utrolig trist.. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Eric Dolphy sin solo på Miss Ann.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Apocalyptica - Fade to Black Fade to Black med fioliner/cello... Lenke til kommentar
siberian Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Moody Blues - Nights in White Satin. Utrolig fin sang, utrolig herlig. Bra jeg søkte på forhånd, fordi jeg hadde også tenkt å foreslå Whisky Lullaby Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 "Angel" og "Everything I do I do it for you" ... Lenke til kommentar
VanHalen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hammerfall - The Fallen One og Glory to the Brave Lenke til kommentar
Salgado2 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ah, det er mye musikk som kan få meg til å få gåsehud, og kanskje også felle en tåre, når jeg er i rett humør. Første gang jeg hørte Watch Me Bleed av Scary Kids Scaring Kids, ble jeg helt opprørt, om jeg kan si det sånn. Den var helt utrolig. Også har jeg jo andre som Nobody's Home av Avril Lavigne og Suicide Is Painless av Marilyn Manson. Altså coverlåten til Manson. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sangen som er helt i slutten av filmen Ladder 49 - hadde jeg nå bare komt på hva den het. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Edit: det ble helt feil gjør sånn jeg Dance with the Devil med Immortal Technique Endret 8. juli 2008 av M-J Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 In Flames - Man Made God Den er ikke trist, det er faktisk ingen som sier noe (instrumental), men den er så grenseløst bra at jeg grøsser langt nedover ryggen når refrenget kommer. Lenke til kommentar
Karr Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Antony and the Johnsons - You Are My Sister. Det er den vakreste sangen jeg veit, ten tvil! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Echoes og Atom Heart Mother av Pink Floyd Lenke til kommentar
Karr Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Når du er inne på Pink Floyd, Shine On You Crazy Diamond må vi ikke glemme. Harmoniene i sangen, og ikke minst teksten tar nesten pusten fra meg. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Selvsagt. Jeg hadde rent glemt av den sangen, følte det var noe som manglet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nesten litt flaut men Guns And roses - Dont cry .. Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Sangen som er helt i slutten av filmen Ladder 49 - hadde jeg nå bare komt på hva den het. "Shine Your Light" med Robbie Robertson Jeg gråter hver eneste gang jeg ser den filmen! :'( Spesielt når "the song" settes igang! "Shine your light down on me, lift me up so I can see, shine your light when you're gone, give me the strength to carry on..." *Tårer renner* Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 In Flames - Man Made God Den er ikke trist, det er faktisk ingen som sier noe (instrumental), men den er så grenseløst bra at jeg grøsser langt nedover ryggen når refrenget kommer. Helt enig!!! spessielt den akustiske soloen og den siste soeloe. men eg sang som får meg til å klage på aspepollenallergien er vel flåklypa sangen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dream Theater - The Spirit Carries On. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå