lemonpie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 castles made of sand - jimi hendrix bare når jeg leste teksten for første gang mens jeg hørte på. introen Red Hot Chili Peppers spiller på slane castle konserten. og når de spiller Don't forget me. og for ikke å glemme det meste av explosions in the sky Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 castles made of sand - jimi hendrixbare når jeg leste teksten for første gang mens jeg hørte på. introen Red Hot Chili Peppers spiller på slane castle konserten. og når de spiller Don't forget me. og for ikke å glemme det meste av explosions in the sky Mm. Spesiellt Your Hand In Mine og First Breath After Coma. Ellers vil jeg nevne Prelude for Time Feelers av Eluvium! Litt i samme gate, bare hakket nydeligere. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Mye Anathema... Og alt av Ulver i senere tid, under the sun, VAKKERT! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Et tips for dere som hendviser til youtube-videoer. Bruk følgende tagg: [youtube][/youtube] Mellom youtube-taggene, bruker man følgende del av lenken til videoen: http://www.youtube.com/watch?v=fqLvbpcsPj4 Resultatet blir følgende: Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 3 doors down - here without you avenged sevenfold - seize the day (video) avril lavigne - when your gone (video) dimmu borgir - sorgens kammer Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) "I en sal på hospitalet hvor de hvite senger står Lå en liten, brystsvak pike, mild og god med gyldent hår ." Ikke bare nesten grine når jeg hører denne. Og så får jeg tilføye at dette var Endret 8. juni 2008 av geirm Lenke til kommentar
joxan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Begynner ikke å gråte av denne sangen, men den er fin å høre på * Noen som har noen andre sanger i samme "sjanger" ? Endret 8. juni 2008 av Noxxe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Mariah Carey & Whitney Houston - When You Believe Bjørk - The Dull Flame of Desire.... Sistnevnte er helt grusommt nydelig. Og selvsakt Oasis - Wolderwall... Var på konsert med dem i 2006 og gråt hele konserten fordi det var så pent. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enig med .com over her. Avenged Sevenfold; Size the day. Musikkvideoen. Ene og alene som får meg til å grine^-^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Janis Joplin - Little Girl Blue Janis Joplin - Kozmic Blues Janis Joplin - Cry Baby Janis Joplin - Maybe Big Brother & The Holding Company - Summertime Big Brother & The Holding Company - Piece of My Heart Big Brother & The Holding Company - Ball and Chain Mye Janis der, ja... Det er noe med stemmen til dama som treffer meg rett i hjertet Pantera - Hollow Pantera - Cemetery Gates Cross Canadian Ragweed - Dimebag Johnny Cash - Hurt Iced Earth - Watching Over Me Lynyrd Skynyrd - Free Bird John Petrucci - Lost Without You Aerosmith - Dream On Eric Clapton - Tears in Heaven Jokke - Narkoman Joan Baez - Diamonds and Rust Pearl Jam - Alive Metallica - Fade to Black Metallica - Nothing Else Matters Bruce Springsteen - The River Det er vel det som vekker følelser, men det er skjeldent jeg strigråter av musikk. Må være noe mer enn musikken med i bildet, og da kan det komme. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Damien Rice - Accidental Babies Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Lifehouse - Everything. Minner meg om en venninne av meg som ble veldig hardt skadet i en bilulykke i USA under et utvekslingsår. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg er ikke en særlig sentimental (stavet riktig?) person, men det er to sanger som rett og slett tar meg til himmelen på enkelte dager. Metallica - Fade To Black Se filmen hos Youtube Dire Straits - Brothers In Arms Se filmen hos Youtube Herlige begge to. Edit: Sliter for øvrig litt med å få disse YouTube linkene til å fungere. Endret 22. juni 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 R.E.M. - Everybody Hurts Counting Crows - Colorblind Gary Jules - Mad World Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Lifehouse - Everything. Minner meg om en venninne av meg som ble veldig hardt skadet i en bilulykke i USA under et utvekslingsår. den er helt grusommt nydelig<3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Band of Horses - The Funeral Kamelot - The Haunting Kamelot - Forever Kamelot - Don't You Cry Smashing Pumpkins - Ava Adore Led Zeppelin - Stairway To Heaven Alle sangene til Chris Cornell 3 Doors Down - Here Without You Riverside - Second Life Syndrome Slim Void - Drown Rallypack - and in the car Hoobastank - The reason dette er lite utvalg... jeg er litt følelsesladet og gråter fort av fin musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå