Keylar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Coldplay - Fix you Luciano Pavarotti - Nessun Dorma http://www.youtube.com/watch?v=ONUCPKdGcrk Garth Brooks - The dance Nessun dorma er bare helt fantastisk . "On your mouth I will tell it when the light shines. And my kiss will dissolve the silence that makes you mine!..." Endret 23. mars 2008 av Keylar Lenke til kommentar
nettii Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 dinne sangen begynde tårene å trille ta med engong Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Guns N' Roses - Don't Cry er veldig trist. Nesten så jeg griner hves jeg tenker på noe trist samtidig. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Within temptation - Somewhere fikk meg til å hyyylgrine, da denne minner meg om sånn jeg holder på å bli Endret 20. mai 2008 av Mr. Hiphop Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 For en stund siden sleit jeg litt med det motsatte kjønn så da var det mange love songs ute å gikk: Life Without You - SRV Teksten her er utrolig bra! Og når han sier "Take Your Plase" og drar til, ja da kom tårene! November Rain - Guns n' Roses Virker som Axel skrev denne sangen personlig til meg en periode. Rett og slett bare en utrolig god låt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Coldplay - Fix You Minner om eks-kjæreste. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Postmann Pat... Byggmester Bob... etc. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Deler av Finally free og One last time av Dream Theater gjør meg litt trist somehow:( Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Alt som Britney Spears har laget har en tendens til å vekke noen følelser i skrotten. Men for å være litt seriøs: Kamelot - Abandoned kamelot - Love You To Death Michael Jackson - She's Out Of My Life Michael Jackson - You Are Not Alone Phil Collins - Wish It Would Rain Down Phil Collins - Against All Odds Phil Collins - Long Long Way To Go Slipknot - Vermilion Pt. 2 (litt kontroversielt valg kanskje) Stone Sour - Bother U2 - With Or Without You Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Queen - Love of My Life Endret 22. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Godspeed You! Black Emperor - Sleep. Hele sangen egentlig, spesiellt første del. Sigur Rós - Glosoli og Heysatan. Trenger jeg å forklare meg hvis dere har hørt dem? Særlig klimakset på slutten av Glosoli. Nydelig. Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Everything - Lifehouse Tårene kommer med en gang - fantastisk sang!!! Ellers vekker disse også tårekanalene; Let Him Fly - Patty Griffin 10,000 Miles - Mary Chapin Carpenter Arms of an Angel - Sarah McLachlan Somewhere Over The Rainbow - Eva Cassidy Fields of Gold - The Police & Sting (eller Eva Casidy versjonen) Denne sangen hører med på enhver slik liste; Hallelujah - Jeff Buckley Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Sonata Arctica - Tallulah Endret 23. juli 2008 av zampata Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=NlO4p83G350 <3 Lenke til kommentar
darling Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Saybia - The Second You Sleep. Får meg alltid til å tenkje på min kjære hund i tida før han døydde... Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Første gang jeg hørte Pearl Jam med last kiss begynte jeg å stor grine. En utrolig nydelig sang! Songbird, Time after time og I know you by heart av Eva Cassidy skaper også noen tårer i øyekroken. Og Gabriellas sång som jeg sang til bestefaren min før han døde. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Glemte denne: http://www.youtube.com/watch?v=NfjIsCCJOWQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå