Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tom Waits - Poor Edward En ganske skummel, men allikevel trist sang om Edward som får et ansikt på bakhodet. Did you hear the news about Edward? On the back of his head He had another face Was it a woman's face Or a young girl They said to remove it would kill him So poor Edward was doomed The Face could laugh and cry It was his Devil twin And at night she spoke to him Of things heard only in hell They were impossible to separate Chained together for life Finally the bell tolled his doom He took a suit of rooms And hung himself and her From the balcony irons Some still believe he was freed from her But i knew her too well I say she drove him to suicide And took Poor Edward to Hell Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tom Waits - Poor Edward En ganske skummel, men allikevel trist sang om Edward som får et ansikt på bakhodet. Did you hear the news about Edward? On the back of his head He had another face Was it a woman's face Or a young girl They said to remove it would kill him So poor Edward was doomed The Face could laugh and cry It was his Devil twin And at night she spoke to him Of things heard only in hell They were impossible to separate Chained together for life Finally the bell tolled his doom He took a suit of rooms And hung himself and her From the balcony irons Some still believe he was freed from her But i knew her too well I say she drove him to suicide And took Poor Edward to Hell Dæven! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir litt redd av den jeg Godt å høre at det er flere som liker den. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Summoning - land of the dead Se filmen hos Youtube Mener denne her er nydelig og trist Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Iced Earth - Watching over me Denne er utrolig trist. Handler om en kamerat av gitaristen som døde i alt for ung alder i en motosykkel-ulykke. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Poets of the fall - Dawn & All the way http://www.poetsofthefall.com/ Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 How To Disappear Completely - Radiohead Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 også stort sett alt av Shape of Despair da! Heh, "funeral doom metal". Det sier jo sitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Rank 1 - Airwave Markus Schulz feat Departure - Cause you know (Nic Chagall remix) Tiesto - Adagio for Strings Holden and Thompsons - Nothin (93 returning mix) Jauda, jeg tar ikke ansvar for feil alias her Og generelt episke soundtracks Endret 8. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
MVR Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg husker i barnehagen da vi pleide å synge "Puff, the Magic Dragon", jeg gråt like mye hver gang, det var jo så synd på den lille dragen!! Må innrømme at jeg enda får tårer i øynene av denne Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 out of the blue - system F kan få meg til å gråte.. den skal garantert spilles i begravelsen min!! DJ Sammy får meg også til å gråte, men det er kun fordi musikken hans (?) er så sinnsykt elendig!! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Alice Cooper - Poisoin (Siden jeg savner metall tiden) AC/DC - Back In Black (Gledestårer ) John lennon - Working class hero og imagine (Stygge verden ) Louis Armstrong - (Fine verden ) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Deep Purple - Soldier of Fortune Endret 12. mars 2008 av Selvin Lenke til kommentar
MVR Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Deep Purple - Soldier of Fortune Nydlig sang! Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeff Buckley - Hallelujah Sier meg enig i den. Og Enya med "Evacuee". Fantastiske sanger begge to. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Radiohead - Thinking About You Radiohead - Fog (Again) Radiohead - How To Disappear Completely Radiohead - True Love Waits Oi, masse Radiohead. Jeg tror Radiohead treffer meg ganske greit midt i hjertet. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Radiohead har mye fint. Kid A er vel favoritten her. Synes Belle and Sebastian med Beautiful er umåtelig vakker! Sangen har ikke fått meg til å gråte, men om jeg hadde vært typen til det så kunne nok det skjedd. Hadde vært morsomt å hørt bandets tolkning av Lisa. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Radiohead - Thinking About You Radiohead - Fog (Again) Radiohead - How To Disappear Completely Radiohead - True Love Waits Oi, masse Radiohead. Jeg tror Radiohead treffer meg ganske greit midt i hjertet. how to disappear completely = et mesterverk street spirit (fade out) er også ufattelig vakker. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Oi, det er maange.. Første jeg kommer på er "wonderful tonight" og "tears in heaven" av Eric Clapton. Egentlig usikker på hvorfor, men det minner meg om da jeg var yngre, hvor jævlig og fint jeg hadde det om en annen. Og også hvordan jeg har det nå, hvordan andre har det, venner av meg og hvordan verden egentlig er. Noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå