curly4ever Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Begynner nesten å grine når jeg hører "puff den lille dragen" og Eric Clapton med "tears in heaven". Må være enig med deg i den, tristere sang finnes ikke. i alle fall når man vet hva han synger om og hvorfor han synger den. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har hørt flere versoner av hva som skjedde med sønnen til Eric Clapton. Dette er også den eneste sangen som har fått meg til å felle en tåre. Utrolig fin og trist sang. Men jeg har hørt denne historien flest ganger: Eric Clapton og sønnen besøkte moren på sykehuset. Da var de på terassen i 5. etasje også datt sønnen ned. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Markus Schulz - Never Be The Same Again Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har hørt flere versoner av hva som skjedde med sønnen til Eric Clapton. Dette er også den eneste sangen som har fått meg til å felle en tåre. Utrolig fin og trist sang. Men jeg har hørt denne historien flest ganger: Eric Clapton og sønnen besøkte moren på sykehuset. Da var de på terassen i 5. etasje også datt sønnen ned. Jeg har hørt at sønnen var på besøk hos moren og falt ned fra 50. etasje. Kan ikke være et pent syn. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fant dette på wikipedia. Then, on 20 March 1991 at 11:00AM, Conor(sønnen til Eric Clapton), who was four years of age, died when he fell from the 53rd-story window of his mother's friend's New York City apartment, landing on the roof of an adjacent four-story building. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Denne er også på en måte litt trist:http://home.no.net/dadyd/yann.mp3 Synst at det var litt artig eg, blei på ein måte gla av den... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg enig med Tears In Heaven, utrolig trist låt. Husker en kompis fortalte om en Idol-deltaker som hadde sunget låta, og da h*n fikk spørsmål om h*n visste hva låta handla om, hadde svaret vært "Nja, jo. Det er noe med sønnen hans". Skulle ønske jeg så den episoden. En annen låt som gjør meg trist, er Buckley's versjon av Hallelujah. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 disse sangene av Hank Williams: I Can't Help It (If I'm Still In Love With You) They'll Never Take Her Love From Me Your Cheatin' Heart You Win Again Cold Cold Heart Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) "Epic" Clapton - Tears in Heaven. Veldig trist sang så lenge man vet hva den handler om. Edit: Og enkelte metallsanger kan få meg på gråten fordi de er så utrolig bra. Slik som Moonshield. Endret 26. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg enig med Tears In Heaven, utrolig trist låt. Husker en kompis fortalte om en Idol-deltaker som hadde sunget låta, og da h*n fikk spørsmål om h*n visste hva låta handla om, hadde svaret vært "Nja, jo. Det er noe med sønnen hans". Skulle ønske jeg så den episoden. En annen låt som gjør meg trist, er Buckley's versjon av Hallelujah. Det som står på wikipedia; «Tears in Heaven» er en ballade sunget av Eric Clapton om smerten ved å miste sin fire år gamle sønn, som falt fra vinduet i 53. etasje i morens leilighet på Manhattan i New York City. Sangen ble skrevet av Clapton og Will Jennings, opprinnelig til filmen Rush fra 1991. I 1993 vant Clapton en Grammy for sangen. Sangen ble også inkludert på Claptons album Unplugged, som også vant en Grammy. Faktisk litt trist Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Mange Staind, Foo Fighters og DT sanger som er evig fine. f.eks. staind-outside staind-epiphany foo fighters-home foo fighters-miracle foo fighters-times like these foo fighters-aurora dream theater-through her eyes osv... Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Porcupine Tree - Open Car / Arriving somewhere. Nesten Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har ikke ord: Pete Rock & CL Smooth - The Reminisce Over You. Sangen handler om deres døde venn Troy og CL Smooth's familie. Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Har hørt flere versoner av hva som skjedde med sønnen til Eric Clapton. Dette er også den eneste sangen som har fått meg til å felle en tåre. Utrolig fin og trist sang. Men jeg har hørt denne historien flest ganger: Eric Clapton og sønnen besøkte moren på sykehuset. Da var de på terassen i 5. etasje også datt sønnen ned. Jeg har hørt at sønnen var på besøk hos moren og falt ned fra 50. etasje. Kan ikke være et pent syn. Sønnen til Eric Clapton på 5 år datt ned fra 11. etasje på en skyskraper, mens han var med stefaren og Moren sin. Eric Clapton har aldri tilgitt dem at de ikke passet bedre på sønnen hans. Endret 15. desember 2007 av mikaelfr Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den fineste sangen er: Alan Jackson - like red on a rose. den MÅ dere høre. Elsker den sangen<3 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Liker veldig godt Entwine med Closer. kan lett få frem tårene. Endret 15. desember 2007 av Dusken Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den fineste sangen er: Alan Jackson - like red on a rose. den MÅ dere høre. Elsker den sangen<3 Veldig fin, men på langt nær den tristeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Outside the wall er utrolig fin, perfekt sang å ende albumet "The Wall" med pink floyd Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Moody Blues - Nights in White Satin. Utrolig fin sang, utrolig herlig. Lenke til kommentar
Vanessa94 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Brad paisley - Whisky Lullaby og Travis tritt - Best of intentions. Det er vel videoene som får meg til å gråte.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå