loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dream Theater - Disappear =/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Foo Fighters - Miracle. Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jørn Hoel - Har en drøm Bianca Ryan - The Rose (coverlåt av Bette Midler - The Rose) Natasha Beddingfield - Soulmate Natasha Beddingfield - Wild Horses Bryan Adams - Everything I do, I do it for you Dido - White Flag Westlife - You Raise me up Christina Aguilera - Hurt Berre nokre av dei sangane eg likar.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har to songar som får meg nesten til å grine: 1. Michael Jackson (& Slash) - Give In To Me 2. Dire Straits - Brothers In Arms Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Begynner nesten å grine når jeg hører "puff den lille dragen" og Eric Clapton med "tears in heaven". Lenke til kommentar
AneVa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Everybody Hurts - R.E.M. Den er klisjè, men uansett drit trist. Queen - Too Much Love Will Kill You Verdens tristeste sang, i hvertfall hvis du vet hva den handler om. Liker forøvrig Queens versjon bedre enn den med bare Brian May. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hourglass av Liquid Tension Experiment. En sang for deg som liker rolig piano + gitar (fremføres av John Petrucci og Jordan Rudess fra Dream Theater, begge fantastiske musikere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) - Endret 26. januar 2020 av Slettet-W15cjW Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 En god del sanger av GraveWorm får meg nesten på gråten Lenke til kommentar
Beli Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Foo Fighters - The best of you Evanescence - Imaginary Led Zeppelin - Stairway to Heaven Og selvfølgelig en del klassiske verker, som Sonateav Beethoven, rolige flytende pianostykker Kort sagt: alle sanger som man har gode minner til Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Passenger av Deftones (Med Maynard i fra Tool), fantastisk nydelig sang. Og High Hopes av Pink Floyd, minner meg bare om en begravelse. Endret 30. oktober 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Pianostarten på Alt Lys Er Svunnet Hen, av Dimmu Borgir gir meg nermest en så lykkelig følelse at det nesten kommer en liten tåre. Og generelt sangen er veldig fin, men fortsatt tøff. Synd pianointroen ikke er med på 2006 versonen, der jeg synes vokalen er litt bedre, og bedre lydkvalitet generelt. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Broken Drum av Beck er fantastisk... snufs.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Pianosangen fra Braveheart er utrolig vakker. John Williams - Schindler's list Liquid Tension Experiment - Hourglass My Dying Bride - Sear Me MCMXCIII My Dying Bride - Two Winters Only My Dying Bride - For My Fallen Angel Dream Theater - Vacant Dream Theater - Through My Words Immortal Technique - Dance With The Devil (faktisk en rap-låt, men hvis man hører nøye på teksten og pianospillet så er den faktisk ganske trist) Dire Straits - Brothers In Arms Ayumi Hamasaki - Dearest Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bryan Adams - Everything I do, (I do it for you) Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Yann Tiersen - Comptine d'Un Autre Ete Midi gir meg en spesiell følelse. Denne er også på en måte litt trist: http://home.no.net/dadyd/yann.mp3 Endret 23. november 2007 av eskhyo Lenke til kommentar
skraml Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Porcupine Tree - Collapse the Light Into Earth Edit: Idiotisk å svare i denne tråden uten å legge ved en Endret 23. november 2007 av skraml Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Titanic "My heart will go on"!! blir skikkelig trist også av å høre på klassisk musikk, som Chopin og Beethoven.... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Annie Lennox - Into the West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå