flyndrefjes Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kenny Chesney «Don't blink». Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 NIN - Something I Can Never Have Lou Reed - Perfect Day To nydlige sanger. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det meste av Ole-Ivars får meg på tanken til selvmord og får meg til å grine høyt. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Gary Jules - Mad World - Rett og slett fantastisk sang. Dyp og dyster stemme. Og en god tekst Jeff Buckely - Halleluja - En av de vakreste og peneste sangene jeg vet om. Conjure One - Manic Star, Ft Marie Dubaldo. Minner meg sykt mye om en tid for en stund tilbake siden. Selve teksten er genial Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor One day, yes, one day less to liveI want you to be my sedative Sometimes when I drive my car I feel trapped like a bee inside a jar Grains of sand is all we are Crawling on our manic star One tiny person In one shiny car Spinning on our manic star Time doesn't stop for anyone It doesn't matter what you've done I want to lose myself in you Are you afraid of dying too? Grains of sand is all we are Crawling on our manic star One tiny person In one shiny car Calling from our manic star Let's love like there is no tomorrow Shelter each other from the pain and sorrow Grains of sand is all we are Crawling on our manic star One tiny person In one shiny car Don't know how I got this scar Crawling on our manic star I'm all right, at least so far Hanging on our manic star Spinning on our manic star Calling from our manic star Delerium - You & I - en litt dyster sang, men flott melodi. Bra å høre på hvis man depper Conjure One - Center Of The Sun - hvis man leser teksten kan den være litt underlig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Young girl in the marketGives it to the men When the men leave Her eyes are red When her eyes are closed again she sees the dark market of above And she sings 'They say the most horrible things But I hear violins, when I close my eyes I am at the center of the sun And I cannot be hurt By anything this wicked world has done' Young boy in the market Follows all the men When the men leave He's out of his head When his eyes are closed again he sees the dark market of above And he sings 'They break the most beautiful things But I hear violins, when I close my eyes I am at the center of the sun And I cannot be hurt By anything this wicked world has done I look into your eyes And I am at the center of the sun And I cannot be hurt By anything this wicked world has done' Center of the sun Young boy in the market Sees the girl alone And asks her 'Have you lost your way home?' She sings 'You say the most beautiful things, just like my violins' I look into your eyes I am at the center of the sun And I cannot be hurt By anything this wicked world has done When I close my eyes I am at the center of the sun And I cannot be hurt By anything this wicked world has done 'Cause I hear violins I hear violins I hear violins I hear violins Center of the sun I hear ...violins Conjure One - Sleep - Ja, nok en sang fra disse Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I know it's lateI shouldn't call at this hour But yet, my fate I need lips to devour My nervous system is shot alright I won't sleep unless you Sleep with me tonight Deep with me tonight I know it's late We've known each other a while I can't wait To see your twisted smile Kindred spirit of candle light I won't sleep unless you Sleep with me tonight Deep with me tonight And my thought to my saint I'm so tired but I faint Sleep with me tonight Sleep with me tonight Drown out the machinery in my head Bring your peace of mind to my bed Without sleep there are no dreams Without dreams, we fall appart at the seams Kindred spirit of candle light I won't sleep unless you Sleep with me tonight Deep with me tonight And my thought to my saint I'm so tired but I faint Sleep with me tonight Sleep with me tonight Sleep with me... Sleep with me tonight Sleep with me... Sleep with me tonight Sleep with me... Sleep with me tonight Sleep with me tonight Sleep with me tonight Sleep Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nyoppdaget: Rascal Flatts "Winner at a losing game" Dette er sangmessing over The Eagles! Garantert at dama smelter i dine armer, ikke minst pga. teksten og lydkvaliteten!! Last ned! Der det er lovlig. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Imogen Heap - Speeding Cars, nydelig sang Lenke til kommentar
dc-15 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mazzy Star - Fade Into You veldig trist og rørende Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bl.a. Dream Theater: The Spirit Carries On One Last Time Trough her Eyes Finally Free Beyond this Life Prophets of War Wait for Sleep Sorounded mange-mange flere.. DT forever ^^ Coldplay - The Scientist Hammerfall - Always will be Crash Test Dummies -Mmm mmm mmm (buhu... ligger ikke samlinga lenger :S) +++ mange Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du kunne vel tatt med The Answer lies within, med DT på den lista? ^^ <3 og Vacant.. Ellers, slenger jeg meg på resten av DT-lista di... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Pink Floyd - Wish You Were Here, som ble spilt i begravelsen til broren til onkelen min (inngift) som døde når han var 38. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Live - Overcome, verdens fineste sang. Moby - Why does my heart feel so bad, mamma spilte den på repeate i flere uker i strekk etter at mormora mi døde, den vekker minner. Hvis jeg er trist fra før, så kan ganske mange rolige/ fine sanger få meg til å grine, hvis det er noe spesielt med teksten eller noe. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 The Fray - How to save a life fikk meg til å grine og credits-sangen på halo 3 fikk meg nestn til å skrike :S Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Flyleaf - There for you Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bergtatt - Ind i Fjeldkamrene. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det må nok bli Dimmu Borgir - Sorgens Kammer (pt. 1), i tillegg til introen på Alt Lys er Svunnet Hen. Har en liten Stormblåst periode nå for tiden... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Poets Of The Fall - Carnival Of Rust Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kunne nevnt mange, men øverst på lista står nok Disappear av Dream Theater. Her kan dere høre den, og her er teksten Utrolig trist... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Narkoman - Jokke og Valentinerne. Hele stemningen rundt hvordan Jokke døde er jævlig trist, sånn du får lyst til og grine. Hvordan døde han ? :s Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 A Perfect Circle - The Noose Story Of The Year - Sleep Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Narkoman - Jokke og Valentinerne. Hele stemningen rundt hvordan Jokke døde er jævlig trist, sånn du får lyst til og grine. Hvordan døde han ? :s Overdose.. heroin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå