Vannfrisk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Scorpions - Still Loving YouScorpions - Wind Of Change Gary Jules / Michael Andrews - Mad World 2694831[/snapback] The Fray - How to save a liferørte den meg ganske mye. 8953626[/snapback] Enig med dem. Sangene er blant mine favoritter. Simple man - Shinedown Release me - Laura Sweden vekker også følelser. Tror ikke jeg har grått til noen av disse sangene, men de ligger i den sjangeren Endret 27. juni 2007 av sorine Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Narkoman - Jokke og Valentinerne. Hele stemningen rundt hvordan Jokke døde er jævlig trist, sånn du får lyst til og grine. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) System of a Down - Roulette Pink Floyd - High Hopes Pink Floyd-Comfortably Numb Pink Floyd - Wish You Werer Here Dimmu Borgir - Sorgens Kammer (Part 1) Endret 29. juni 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) *Dobbelpost* Endret 29. juni 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Pink Floyd, Mother live i Lucca; Italia. Da jeg så Roger Waters gjøre denne sangen live stod jeg der med tårer i øynene, helt rått. Edit: Det samme med "Wish you were here" Endret 29. juni 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Føler jeg blir litt trist når jeg hører, Linkin Park - Shadow of the day .. En utrolig fin sang av et band som viser at de har to ulike sider. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Føler jeg blir litt trist når jeg hører, Linkin Park - Shadow of the day .. En utrolig fin sang av et band som viser at de har to ulike sider. 8973121[/snapback] Ja, den sangen har en helt spesiell stemming over seg. Det er etter min mening den beste "rolige sangen/balladen" på den nyeste plata. Brothers in Arms av Dire Straits er også en litt tårevåt sang. Losing My Thouch sunget av Keith Richards fra Rolling Stones er en hetlig låt. Stemmen til Richards har et spesielt røyk/whiskey preg over seg som gjør meg trist. Musikk setter virkelig i gang følelser. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 mhm Må legge til at Yellowcard - How I go, virkelig setter spor .. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Brothers in Arms av Dire Straits er også en litt tårevåt sang.Losing My Thouch sunget av Keith Richards fra Rolling Stones er en hetlig låt. Stemmen til Richards har et spesielt røyk/whiskey preg over seg som gjør meg trist. Musikk setter virkelig i gang følelser. 8973162[/snapback] Veldig enig i de to. Jeg må tilføye et par: Elton John - Belfast Øystein Sunde - Ute var det sol (begynte regelrett og gråte av denne) Ben Folds - Fred Jones, Pt.2 Dire Straits - Why worry Mark Knophler - Sands of nevada Eric Clapton - Tears in heaven EDIT: Veldig spennende å se hvor bred musikksmak veldig mange på dette forumet har foresten Endret 29. juni 2007 av Jurgemaister Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Pink Floyd- Wish you were here Eric Clapton- Tears in heaven(minner meg om moren min som døde av kreft for 3 år siden... var hennes yndlings sang) Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Pink Floyd- Wish you were hereEric Clapton- Tears in heaven(minner meg om moren min som døde av kreft for 3 år siden... var hennes yndlings sang) 8973289[/snapback] Kondolerer Det er en nydelig sang.... Endret 29. juni 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Lynyrd Skynyrd - Free bird/Tuesday's gone: minner alltid om bandets skjebne og en rock memorial-video over falne rockehelter med Free bird bakgrunnsmusikk. Spesielt når strykerne kommer inn et stykke inn i Tuesday's gone så er det instant gåsehud og tårer i kroken. Endret 30. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Zargath Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis dere vil ha en vanvittig fin og trist sang. Så last ned Bryan Adams - Right here waiting for you. Noen av de beste sangene jeg noen gang har hørt Lenke til kommentar
pi. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En god kompis av meg døde ifjor vinter, og noen timer etter begravelsen så søkte jeg tilfeldigvis etter sanger av Elton John. (Lette etter Circle of Life) Jeg fant Funeral for a friend. Jeg satt der med åpen munn en god stund og gråt.. Sykt. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hmm.. Pain of Salvation - Second Love Porcupine Tree - Open Car Begge har fått meg til å gråte. Det er ikke sånn at jeg griner hver eneste gang jeg hører på dem, men til rett tid og rett stemning, ohyes indeed I have cried. Det er nok fordi jeg kjenner meg regelrett igjen i tekstene. Skulle nesten tro at det var jeg som hadde skrevet dem selv Anyways.. slenger med tekstene her: Second Love: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "We are eleven and she is the love of my life But one week from now she will turn her back on me Four years from now she will give me hope, then sleep with my best friend Five years from now it is the two of us but by then there is nothing left of this aching love amd this soaring love. But I don't know that now Because we are eleven and she is the love of my life." Day after day Nothing's changed you're far away But I need you to know that I can't sleep anymore By the nights Night after night The stars are shining so bright Though our pain is larger than the universe tonight I want you to know I can't sleep anymore By the nights By the nights Day after day I want you to say That you're mine You are mine Year after year Tear after tear I feel like my heart will break in two You came like a wind I couldn't defend You cut my heart so deeply The scars won't mend I'll never believe in love anymore After this After this Can never change or rearrange What we lost What we lost Time after time I am wasting my time Living in a past where I was strong But now I am gone I leave no shadow when I'm alone I'll stay forever in my dreams where you are near Want you to know I can't sleep anymore By the nights By the nights Day after day I want you to say That you're mine You're mine Open Car: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nothing like this Felt in her kiss Cannot resist her Fell for her charm Lost in her arms I keep a photograph Give me a glimpse Let me come in Be there inside her Here it begins Here is the sin Something to lie about You think you're smart I think you're art We agree on this It doesn't work Feeling like dirt Feeling like you don't care We get a room And in the gloom She lights a cigarette Clothes on the bed Love me she said I give myself to her I'm getting feelings I'm hiding too well (Bury the horse shaped shell) Something broke inside my stomach I let the pieces lie just where they fell (Being with you is hell) Hair blow in an open car Summer dress slips down her arm Hair blown in an open car OK what's next? After the sex What do we now? Finding the time Drawing the line And never crossing it Gave her the hours Gave her the power Cannot erase her Gave her the truth Gave her the proof I gave her everything I'm getting feelings I'm hiding to well (Bury the horse shaped shell) Something broke inside my stomach I let the pieces lie just where they fell (Being with you is hell) Hair blow in an open car Summer dress slips down her arm Hair blown in an open car On a drive out to the farm Hair blown in an open car Hair blown in an open car Summer dress slips down your arm Hair blown in an open car.. EDIT: Leifur Endret 26. september 2007 av Heretique Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dum Dum Boys - Tyven, tyven. Jeg gråt som faen da jeg så dokumentaren om DDB på Lydverket. Tyven, Tyven er en milepæl i norsk musikkhistorie. RIP! Støttes! Rest in peace... Btw; Savoy - Velvet 2781693[/snapback] Aha - Velvet er mye finere synes jeg.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hva? Tam nyinnspilling og ikke minst fullstendig unødvendig. Savoy fanget låtas atmosfære ganske godt, mens a-has versjon er grei nok, men desto verre hvis man hadde hørt originalen mange år forut. Det er trist Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den første sangen jeg kommer på nå er Breath med Breaking Benjamin. Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det.. Det har nok noe med hva som hendte på den tiden jeg hørte endel på den sangen. Ellers har jeg minner til mange sanger, og enkelte minner får meg til å -grine-, så, denne sangen er bare en av mange. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dette svaret er det sikkert ikke mangen som skjønner.. men når eg hører på trance som eg virkelig digger.. som er det så deilig at eg vet ikke hvor eg skal gjøre av meg.. da er eg på grensen til å grine.. Blir helt fortvilet eg g vet ikke hvor eg skal gjøre av meg.. slipper bare alt og blir helt fryst fast.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 That's what music's all about Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå