tadcomp Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Må si jeg ikke er helt tørr i øyekroken når jeg har hørt på 'Candle In the Wind '97' av Elton John ( / Bernie Taupin), ei heller 'Blåmann, blåmann' Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jimmy Cliff - Many Rivers To Cross Live - Lightning Crashes Counting Crows - Colorblind Tori Amos - Winter Helt fantastiske låter Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 tupac med changes og ken ring/tommy tee med gatubarn er også litt trist..... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Eva Cassidy - Fields Of Gold Gary Jules - Mad World Scorpions - Wind of Change The Connells - '74-'75 Mogwai - Sine Wave Evergrey - Faith Restored Coldplay - In My Place 3 Doors Down - Loser Porcupine Tree - Trains Staind - Ephiphany The Postal Service - This Place Is A Prison Avenged Sevenfolk - I Won't See You Tonight Part 1. Så fine sanger. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Who am I to need you when I'm down, where are you when I need you around ... and all I ask you is for another chance ... who am I to need you now, to deserve your love and sympathy, you were never meant to belong to me. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mike & The Mechanics I wasn’t there that morning When my father passed away I didn’t get to tell him All the things I had to say I think I caught his spirit Later that same year I’m sure I heard his echo In my baby’s new born tears I just wish I could have told him in the living years Huff, den har jeg alltid syntes var trist, men etter at farsan gikk bort, så har det hendt mang en gang at jeg har felt en tåre eller to til denne sangen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 R.E.M - Everybody Hurts. Der har vi trist sang! Blir alltid lei meg av den! Bridge over Troubled Waters er og Lenke til kommentar
carnage Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Windir - Saknet... Et musikkverk med mer triste følelser i har jeg aldri hørt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bryan Adams - I will be right here waiting for you Bryan Adams - Heaven Sophie B. Hawkins - As I lay me down. <-- anbefales Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bryan Adams - I will be right here waiting for you Åååh den er fin! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Placebo - I Know. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ken - Mamma, deler samme skjebne som den mannen... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bryan Adams - I will be right here waiting for youBryan Adams - Heaven Sophie B. Hawkins - As I lay me down. <-- anbefales Det er vel faktisk richard marx som har den vel (?) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bryan Adams har også en versjon av den. Liker hans best though... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Coldplay - Amsterdam er vel det nermeste jeg kommer ..får mer frysninger av sanger enn jeg griner. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 R.E.M. - Everybody Hurts. Snow Patrol - Run. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Blackmore's Night - Ocean Gipsy Fantastisk sang! Blir rørt når jeg hører på den Lenke til kommentar
zappo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 CARUSO (Dalla) Luciano Pavarotti/Lucio Dalla Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 the darkness - love is only a feeling venke knutson - kiss finner ikkje på flere... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Counting Crows - Colorblind ellers : Lifehouse - Storm Bryan Adams - Please forgive me Goo goo dolls - Iris Coldplay - Trouble Oasis - Don't go away Tears in heaven Everclear - Annabella's song Enya - Sheppard moon Jimmy eat world - My sundown a-ha - To let you win :ork: Endret 27. oktober 2005 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå