Mushaboom Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gren litt her om dagen til 'Counting Crows - Sullivan Street'. Vekker så mange minner. Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gren litt her om dagen til 'Counting Crows - Sullivan Street'. Vekker så mange minner. 7783819[/snapback] Veldig fin sang^^ Er glad i blant annet Round Here, Black and Blue og Colorblind:) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gren litt her om dagen til 'Counting Crows - Sullivan Street'. Vekker så mange minner. 7783819[/snapback] Veldig fin sang^^ Er glad i blant annet Round Here, Black and Blue og Colorblind:) 7783937[/snapback] Ja, de er minst like gode. Har du hørt Chelsea før? Den er som "skjult" track på CD1 av Across a Wire - Live from New York cden. Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gren litt her om dagen til 'Counting Crows - Sullivan Street'. Vekker så mange minner. 7783819[/snapback] Veldig fin sang^^ Er glad i blant annet Round Here, Black and Blue og Colorblind:) 7783937[/snapback] Ja, de er minst like gode. Har du hørt Chelsea før? Den er som "skjult" track på CD1 av Across a Wire - Live from New York cden. 7784417[/snapback] Nei, dessverre.. er den bra?^^ Har bare August & Everything After og Hard Candy [uK], pluss noen jeg har fått sendt Lenke til kommentar
psyches Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 3 Doors Down - Here Without You En sang som faktisk fikk meg på gråten, en utrolig fin sang jeg kan høre på om og om og om og om igjen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei, dessverre.. er den bra?^^ Chelsea er den beste Counting Crows sangen der piano er hovedinstrument. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mye av musikken som spilles på radio får meg nesten til å grine fordi det er så utrolig mye søppelmusikk på dagtid. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet ikke om spill og filmmusikk regnes, men spillet Silent Hill's sang Not Tomorrow 1 gjør meg veldig emosjonell. Og forleden fant jeg musikkfiler fra siste episode av Scrubs ( Helt Sykt på norsk) og et par av dem var rørende. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei, dessverre.. er den bra?^^ Chelsea er den beste Counting Crows sangen der piano er hovedinstrument. 7785099[/snapback] Kan si meg enig i det. På Across a Wire albumet så er det også flere sanger som er til å grine av. Mine favoritter er Rain King, Mr. Jones og Recovering the Satellites Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jim Reeves - I love you because Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Som vanlig må vi minne om: 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Det har vært et hysterisk antall telletråder på forumet her. Down with the beast! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 den sangen jeg får tårer i øye er U2-where the streets have no name så den i sånn sult krig africa film.... Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 De sangene som har gjort meg mest trist kommer fra Jokke Ingen har skylda Teksten: Link Bestevenner: Teksten:Link Spesielt denne delen her: Husker du da vi leste, diskuterte, gikk på kino, hadde interesser. Vi var nesten populære, vi ble invitert på fester, vi to. Og vi drakk og vi lo, og ble nekta og pælma p� gata. Og vi slåss og fikk bank og dro hjem og drakk mer, og hata hele verden. vi to mot hele verden. Lenke til kommentar
drgs Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 "Bestevenner" var litt fin..... De sangene som har gjort meg mest trist kommer fra Jokke Ingen har skylda Teksten: Link Bestevenner: Teksten:Link Spesielt denne delen her: Husker du da vi leste, diskuterte, gikk på kino, hadde interesser. Vi var nesten populære, vi ble invitert på fester, vi to. Og vi drakk og vi lo, og ble nekta og pælma p? gata. Og vi slåss og fikk bank og dro hjem og drakk mer, og hata hele verden. vi to mot hele verden. 7836912[/snapback] Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Aner ikke hva teksten handler om, men stemningen var dønntrist på Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 3 Doors Down - Here Without You En sang som faktisk fikk meg på gråten, en utrolig fin sang jeg kan høre på om og om og om og om igjen 7784800[/snapback] Den sangen er nydelig. En venn av meg spilte den på vitnemålsutdelingen for noen dager siden, jeg fikk virkelig gåsehud og tårer i øynene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har ikke fulgt med i tråden, så vet ikke om denne er nevnt, men da jeg hørte på The Fray - How to save a life rørte den meg ganske mye. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Procol Harum - Whiter Shade of Pale, selv om Zakk Wylde sin versjon er mye bedre og mye mer sjel i Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Gunning down romance - savage garden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå