Dimitrij Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Får bringe litt liv i tråden igjen. Noen sanger som bringer fram en tåre i øyekroken: - Josh Groban - You Are Loved (Dont Give Up) Syntes egentlig han bare så ut som en "smørsanger" utifra reklamen, men så satt en kamerat på denne sangen, og gudbedre så vakker den er. - Kings Of Convenience - I Dont Know What I Can Save You From Særlig sluttpartiet i denne sangen, med gitarer og cello er utrolig fint. - Red House Painters - Have You Forgotten Selve frontfiguren i Red House Painters og Sun Kil Moon; Mark Kozelek er en låtsnekrer av en annen verden og både den gamle kassegitarversjonen og den nye som ble laget for Vanilla Sky filmen er solide tearbreakers. - Sigur Rós: Egentlig det meste av Sigur Rós er hjerteskjærende vakkert, særlig albumet ( ) Endret 4. januar 2007 av Dimitrij Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 tom waits - alice bruce springsteen - atlantic city a perfect circle - orestes corrosion of conformity - shelter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Pink Floyd - Whish You where here Pink Floyd - Comfortably Numb Neil Young - Only love can brake your hart Sikkert masse mer, men kommer ikke på det Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Bare Egil Band - Arne Bare Egil Band - Speidern Ler så jeg gråter hver gang jeg hører dem Endret 10. januar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) jeg griner til Blaine larsen - how do you get that lonely forde jeg kjenner noen som det nesten skjedde det samme som han synger om, og han sto meg veldig nert edit: Endret 10. januar 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 kom på også soundtracket til the last mohican. Lenke til kommentar
elskernatti Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg slo opp med dama for ca. 2 uker siden nå, og jeg gråter fortsatt i strie strømmer.. Jeg har hørt en del på disse sangene: Howie Day - Collide Peter Murray - So Beautiful (digger den) Jonathan Rice - Mid-November Lenke til kommentar
elskernatti Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Sarah Mclachlan - Angel Utrolig deilig låt Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Pink Floyd - Whish You where herePink Floyd - Comfortably Numb 7688329[/snapback] Åh, ja! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Espen Lind - When Susana Cries tror jeg ikke har vært nevnt før. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 R.E.M - Everybody Hurts. Der har vi trist sang! Blir alltid lei meg av den! 2718991[/snapback] en eg vokste opp med skaut seg sjøl, og den sangen var spelt i begravelsen. takler ikkje den sangen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Pearl Jam - Last Kiss Entwine - Grace & Closer my love Anathema - One Last Goodbye Eternal Tears of Sorrow - The River Flows Frozen My Dying Bride - My Wine In Silence My Dying Bride - The Dreadful Hours My Dying Bride - For My Fallen Angel As I draw up my breath, And silver fills my eyes. I kiss her still, For she will never rise. On my weak body, Lays her dying hand. Through those meadows of Heaven, Where we ran. Like a thief in the night, The wind blows so light. It wars with my tears, That won't dry for many years. "Loves golden arrow At her should have fled, And not Deaths ebon dart To strike her dead." Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Pink Floyd - Wish You Were Here. den ble spilt i begravelsen til en slektning som døde når han var 39 tror jeg det var. Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Fields of Gold sunget av Eva Cassidy.. den er helt unik.. Tidligere var jeg deprimert, jeg har aldri hatt det særlig bra.. var alltid utenfor, og var stort sett alene. Jeg vurderte å ta mitt eget liv også.. bare elendighet. Men da jeg virkelig begynte å vurdere sistnevnte, ble jeg kjent med ei jente.. hun reddet meg på alle måter noen kan se for seg. Hun er min elskede.. jeg er nå et lykkelig menneske. Dette er sangen vår.. (I Know You By Heart, I Wandered By A Brookside og You Take My Breath Away er også nydelige) Utenom denne, er sangen Angel av Sarah McLachlan.. forbinder den med blant annet en person i parallellklassen min som tok selvmord for to år siden. Her Most Beautiful Smile fra Rurouni Kenshin You av Amy Lee (Evanescence) Mad World av Gary Jules Spiritual av Midnight Choir My Heart Will Go On av James Horner (Titanic), den er representativ Always There av Secret Garden I Will Be Here av Steven Curtis Chapman Now And Then av Blackmore's Night Autumn av Paolo Nutini Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 in flames - come Clarity Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Denne bringer frem tårer når jeg lytter til den... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tårene var ikke langt unna da jeg hørte "kimmag" sin aller første "trance": "kimmags" første "trance" 6748929[/snapback] OMG :| Sorry at jeg gjorde deg så lei deg Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 I dagene etter at en kamerat gikk bort kom det noen tårer når jeg satte på Radiohead - Let Down. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fiolin-themet fra Schindlers List. The Verve - The drugs dont work U2 - Sometimes you cant make it on your own Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Entwine - Grace & Closer my loveAnathema - One Last Goodbye Eternal Tears of Sorrow - The River Flows Frozen My Dying Bride - My Wine In Silence My Dying Bride - The Dreadful Hours My Dying Bride - For My Fallen Angel As I draw up my breath, And silver fills my eyes. I kiss her still, For she will never rise. On my weak body, Lays her dying hand. Through those meadows of Heaven, Where we ran. Like a thief in the night, The wind blows so light. It wars with my tears, That won't dry for many years. "Loves golden arrow At her should have fled, And not Deaths ebon dart To strike her dead." 7772846[/snapback] Nice! Legger til: Anathema - Are You There? Anathema - Temporary Peace Anathema - Inner Silence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå