Gå til innhold

Sanger som får deg (nesten) til å grine

sete

Anbefalte innlegg

Leste gjennom maaaange av sidene på denne posten, og syns det er en drit bra post..

Mange flotte sanger..!

Og kondulerer alle som knytter noen av sangene til no trist eller fælt.. Tøft av dere å si det!

Kurt Nilsen - Hate How You Say Goodbye

Veldig flott og fin sang..

Janse..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ayreon - Cold Metal

Ambeon - High

Ambeon - Ashes

2743016[/snapback]

Jeg trodde Ambeon hadde Cold Metal? Jeg vil i alle fal nevne den som en av mine kjipere låter, selv om jeg ikke direkte gråter av den.

Jeg har bare grått en gang av å høre en sang og det var Dire Straits - Brothers in Arms.

Denne har en meget spesiell historie for meg, ettersom den for meg er minnesangen for de to guttene som omkom under årets Nato-øvelse. Jeg befant meg like ved, og hadde dagen før spist sammens med dem i messa, og at slike ting skjer er bare helt tragisk. Så da jeg første gang i ettertid såg minnedelen av årets DVD fra øvelsen ble jeg bare helt satt ut.

Lenke til kommentar

Da min far fikk kreft for en del år tilbake, hadde jeg en litt "rar" musikkopplevelse. Etter at han tilslutt ble innlagt på sykehuset, døde han kort tid etter, en formiddag i juli '98... Når hele familien hadde tatt et siste farvel, skulle jeg etterhvert kjøre hjem. Jeg satte meg i bilen og skrudde på bilradioen, ut av høytalerene kom tonene fra Eric Claptons - "My Fathers Eyes"..... Den gjorde et vanvittig inntrykk på meg, og gjør det fremdeles.. Jeg hadde hørt sangen flere ganger tidligere, men fra den dagen forandret sangen fullstendig mening for meg.

Har store problemer med å holde tårene tilbake hver gang jeg hører sangen nå.. Selv mens jeg skriver dette, blir jeg blank i øyekroken:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

En sang som gir meg klump i halsen, og frysninger på ryggen er I just want you av Ozzy Osbourne..

Minner meg sånn om dama mi, pluss at tekst og melodi bare er sånn som tekster og melodier skal være :) Rett og slett elsker den sangen :love:

Lenke til kommentar

Kjempefin post :)

Disse er virkelig bra, anbefaler på det aller sterkeste at de opppleves ( høyst sannsynlig har alle hørt endel fra før)

Alanis morisette - thank you

Andrea Bocelli - Con Te Partiro

Chris Isaak - Wicked game :love::love:

Damien Rice - The blowers daughter

James Blunt - Same Mistake

Jan Werner - So many things

Massive Attack - Teardrop :love::love:

si gjerne deres meninger om disse sangene.

Jeg elsker dem :D

Lenke til kommentar
Kjempefin post :)

Disse er virkelig bra, anbefaler på det aller sterkeste at de opppleves ( høyst sannsynlig har alle hørt endel fra før)

Alanis morisette - thank you

Andrea Bocelli - Con Te Partiro

Chris Isaak - Wicked game :love:  :love:

Damien Rice - The blowers daughter

James Blunt - Same Mistake

Jan Werner - So many things

Massive Attack - Teardrop :love:  :love:

si gjerne deres meninger om disse sangene.

Jeg elsker dem :D

7084251[/snapback]

Andrea Bocelli går ann. Alanis Morisette er skikkelig sippesmørje og ikke noe jeg overhodet liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...