SuperJan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Leste gjennom maaaange av sidene på denne posten, og syns det er en drit bra post.. Mange flotte sanger..! Og kondulerer alle som knytter noen av sangene til no trist eller fælt.. Tøft av dere å si det! Kurt Nilsen - Hate How You Say Goodbye Veldig flott og fin sang.. Janse.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Antimatter - Relapse Antimatter - Mr White helt vanvittig triste sanger, men få fader så vakkert! Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Brothers in Arms Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 POSTGIROBYGGET- Mannen, Gud og den Hellige Ånd, sinnsykt bra låt, kan ikke forstå at ingen har nevnt den. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Enig med Tristar her.. Vanvittig bra låt.. Janse.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Keith Urban - Tonight i wanna cry Keith Urban - You'll think of me Bringer tilbake følelser... Lenke til kommentar
CSM Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Macbeth - Moonlight Caress Veldig spesiell, ikke akkurat det jeg hører mest på, men det er veldig trist og vakkert. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fin tråd. Tenkte å lage en selv nettopp, men det var en allerede Anyway: David Grey - This years love Jeff Buckley - Halleluja Keith Urban - I wanna love somebody like you Lenke til kommentar
drood Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 sangen i Requiem for a Dream og Adagio For Stings fra platoon er veldig triste Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 My Dying Bride - For My Fallen Angel også stort sett alt av Shape of Despair da! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bringer denne bra posten opp igjen! En sang jeg får lyst til å grine av er Lifehouse - Everything Egentlig en nydelig sang, men jeg forbinder den med en helt spesiell person som jeg nå har mistet.... Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Uff.. daruu.. det er veldig leit.. Men fint at du har en nydelig sang til å huske personen med. Det er flott! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ayreon - Cold MetalAmbeon - High Ambeon - Ashes 2743016[/snapback] Jeg trodde Ambeon hadde Cold Metal? Jeg vil i alle fal nevne den som en av mine kjipere låter, selv om jeg ikke direkte gråter av den. Jeg har bare grått en gang av å høre en sang og det var Dire Straits - Brothers in Arms. Denne har en meget spesiell historie for meg, ettersom den for meg er minnesangen for de to guttene som omkom under årets Nato-øvelse. Jeg befant meg like ved, og hadde dagen før spist sammens med dem i messa, og at slike ting skjer er bare helt tragisk. Så da jeg første gang i ettertid såg minnedelen av årets DVD fra øvelsen ble jeg bare helt satt ut. Lenke til kommentar
dj28340 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Da min far fikk kreft for en del år tilbake, hadde jeg en litt "rar" musikkopplevelse. Etter at han tilslutt ble innlagt på sykehuset, døde han kort tid etter, en formiddag i juli '98... Når hele familien hadde tatt et siste farvel, skulle jeg etterhvert kjøre hjem. Jeg satte meg i bilen og skrudde på bilradioen, ut av høytalerene kom tonene fra Eric Claptons - "My Fathers Eyes"..... Den gjorde et vanvittig inntrykk på meg, og gjør det fremdeles.. Jeg hadde hørt sangen flere ganger tidligere, men fra den dagen forandret sangen fullstendig mening for meg. Har store problemer med å holde tårene tilbake hver gang jeg hører sangen nå.. Selv mens jeg skriver dette, blir jeg blank i øyekroken:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 En sang som gir meg klump i halsen, og frysninger på ryggen er I just want you av Ozzy Osbourne.. Minner meg sånn om dama mi, pluss at tekst og melodi bare er sånn som tekster og melodier skal være Rett og slett elsker den sangen Lenke til kommentar
kriiiii Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kjempefin post Disse er virkelig bra, anbefaler på det aller sterkeste at de opppleves ( høyst sannsynlig har alle hørt endel fra før) Alanis morisette - thank you Andrea Bocelli - Con Te Partiro Chris Isaak - Wicked game Damien Rice - The blowers daughter James Blunt - Same Mistake Jan Werner - So many things Massive Attack - Teardrop si gjerne deres meninger om disse sangene. Jeg elsker dem Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nirvana - old age Lenke til kommentar
CSM Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kjempefin post Disse er virkelig bra, anbefaler på det aller sterkeste at de opppleves ( høyst sannsynlig har alle hørt endel fra før) Alanis morisette - thank you Andrea Bocelli - Con Te Partiro Chris Isaak - Wicked game Damien Rice - The blowers daughter James Blunt - Same Mistake Jan Werner - So many things Massive Attack - Teardrop si gjerne deres meninger om disse sangene. Jeg elsker dem 7084251[/snapback] Andrea Bocelli går ann. Alanis Morisette er skikkelig sippesmørje og ikke noe jeg overhodet liker. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Daft Punk - Something About Us Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Full Metal Alchemist theme: Bratja Mest minnene jeg knytter til sangen, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå