Datacalibel Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Johhny Cash - Hurt 6767427[/snapback] Enig Blir skikkelig deppa av den sangen der 6774093[/snapback] Jeg også, men det er ikke han som he lagan, så får ikke samme følelsen av at den e trist på hans vegne liksom! Hadde han laga den, så hadde den betydd mer! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Johhny Cash - Hurt 6767427[/snapback] Enig Blir skikkelig deppa av den sangen der 6774093[/snapback] Jeg også, men det er ikke han som he lagan, så får ikke samme følelsen av at den e trist på hans vegne liksom! Hadde han laga den, så hadde den betydd mer! 6779102[/snapback] Quite the contrary vil jeg si, hvis du kjenner til Johhny Cash rusproblemer og at han døde en måned etter konen sin(som han var veldig glad i) gjør det absolutt sangen mer trist , selv om det ikke er han som har skrevet den Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Muse - Unintended (Noen spesielle minner til denne...) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Johhny Cash - Hurt 6767427[/snapback] Enig Blir skikkelig deppa av den sangen der 6774093[/snapback] Jeg også, men det er ikke han som he lagan, så får ikke samme følelsen av at den e trist på hans vegne liksom! Hadde han laga den, så hadde den betydd mer! 6779102[/snapback] Quite the contrary vil je g si, hvis du kjenner til Johhny Cash rusproblemer og at han døde en måned etter konen sin(som han var veldig glad i) gjør det absolutt sangen mer trist , selv om det ikke er han som har skrevet den 6780485[/snapback] Det vet jeg, visste om det! Men hold han på me narkotika helt til han døde? Han ble jo 71 eller noe! R.I.P Han lagde uasnett utrolig bra musikk! Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hvem har originalen da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nine Inch Nails. Forøvrig, hvorfor er det mer trist om han hadde komponert den selv? En kan kan være personlig å bety mye for en selv om en ikke har laget den selv. (Alle der som er musikklyttere burde vel vite dette!) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jo, det er i eni i! Men, det e jo så vankseli¨å forklare! OM han hadde laget den selv, så hadde den vært mer personlig på en måte! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 HIM kaller seg jo selv "love-metal band" Mange sanger er jo egentlig ganske trist Lenke til kommentar
sull Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) La bamba ! hehe, nei den sangen som får meg til å få en trist følelse i meg er theme sangen til Top Gun oj, no hørte jeg en sang som var sykt trist: Cecilia Vennersten - Det Vackraste Endret 1. september 2006 av sull Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tupac - Changes er en veldig fin sang. Evt. Metallica - One Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Willie Nelson med Dolly Partons Allways On My Mind... Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad Endret 1. september 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 flipsyde - happy birthday Utrolig fin sang, handler om en skulle bli far men tok abort. Noen som vet om noen lignende sanger? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tori Amos - Smells like teen spirit, den er så fin at man (nesten) begynner å griner Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Johhny Cash - Hurt 6767427[/snapback] Eller Paul McCartney-Here Today. Spesielt hvis man vet noe om bakgrunnet til sangen. We all miss you John!! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Får vel nevne en som jeg glemte : Frank Sinatra - My Way Lenke til kommentar
Eline Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bruce Springsteen - Paradise Minner som er knyttet til denne sangen.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Theme sangen til filmen "The Deer Hunter" sinnsykt fint gitar spill, også er filmen så trist.. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Johnny Cash - Hurt Jewel - You were meant for me. James Blunt - Cry Katie Melua - Just when I needed you most U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own. ...er sanger som gjør meg litt trist og melankolsk. Johnny Cash og June Carter Cash - It takes one to know me, er ganske fin, og litt rørende. Endret 14. september 2006 av kokos Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 System of a Down - Roulette. Den presset tårene ut av meg i 4 timer en trist søndag. Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror kanskje jeg kunne bli litt våt i øynene av de 12 første sekundene av "Simple plan - perfect" I et rett øyeblikk. Men kun disse tolv sekundene, som er det eneste deilige med denne låta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå